Gå til innhold

mulig venlafaxin ikke er rett for meg?

Anbefalte innlegg

Sool1365380740
Skrevet

Har nå kommet opp i 225 mg venlafaxin. Jeg føler meg like deprimert,orker ingenting. Irritabel og sensitiv. Men angsten er ikke like ille. Har nå gått på venlafaxin i ca 2 mnd og økt dosen gradvis. Hvor lang tid tar det før man merker efekt eller ei på depresjonen? Går også til psykolog.Bare vært 3 ganger så føler overhodet ikke at det gjør noe for meg enda,men er innstilt på at det skal hjelpe meg! Til sist,må jeg be psykologen om en utredning,eller skal jeg bare fortsette snakke om meg selv hver time og la han finne ut? Han sier ikke stort mer enn hva føler du nå,hva følte du da osv... Har fyllt ut et skjema med masse spm,og det vi gjør nå er å gå litt dypere gjennom svarene.Og det tar jo sin tid. Er bare så redd for at dette ikke skal hjelpe meg. Er det galt av meg å ville ha en diagnose? Føler skam når jeg sier det,men på samme måte ville det vært en lettelse,for da hadde jeg kanskje forstått hvorfor jeg er som jeg er... Er nesten sikker på at jeg har unnvikende/avhengig pf. Det med avhengig,er det mange som meg som nærmest oppsøker forhold både kjærlighetsforhold og vennskap,dær man kun blir brukt og utnyttet? Gir allt for mye av meg selv,og sitter igjenn med ingenting. Gjør allt for å bli likt. Vil jo ikke ha det sånn men det er mitt mønster har jeg skjønt. Gjentar seg alltid. Mange tanker oppi hodet mitt...

Skrevet

I følge min siste psykiater seks uker etter at du er kommet opp i den rette dosen. Sa han da, de er kanskje litt uenige her og. Da har du kanskje litt igjen på det?

Sool1365380740
Skrevet

I følge min siste psykiater seks uker etter at du er kommet opp i den rette dosen. Sa han da, de er kanskje litt uenige her og. Da har du kanskje litt igjen på det?

Ja da har jeg litt tid igjenn.Håper ting kan føles litt lysere.For følelsen av ikke å orke eller ville noenting er ikke noe sælig. Savner meg selv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...