Gå til innhold

Har sånt vondt drag over magen


hegemor-

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 29.

Våknet i natt over magevondt , og trodde det var vanlig luftsmerte eller lignende.Men de forsvant ikke. Det er vondt over hele magen - utenpå livmoren- på en måte....er vanskelig å beskrive. Det er ikke kynnere for det har jeg hatt siden uke 24. I dag har jeg hatt dem ca 2 ganger i timen, og de er ganske ubehagelige. I tillegg har jeg vært småkvalm kvalm og veldig slapp hele dagen idag.

Vil nødig virke hysterisk og kaste meg over telefonen til legevakten eller føden ( hvor skulle jeg ha ringt i så tillfelle?). Ikke har jeg blødninger så jeg vet liksom ikke om det er noe å være redd for ...

Noen som har opplevd det samme.

Klem fra litt bekymret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jordmor Åsa Prebensen

Det er vanskelig å vite vorfor du har vondt i magen. Jeg hade trott at det var kynnere, men ettersom du har oplevt disse å nå ikke kjenner igen smerten, er det vanskelig. Er du sikker på at magen ikke er hard? Kanskje det er "vanlig" influensa eller omgangssyke som du har? Du sier jo at du er kvalm å veldig slapp. Jeg synes at du skal avvakte å si vordan dette utvikkler seg. Hvis smerterne blir varaktige eller vondere, synes jeg at du skal ringe födeavdelningen for en vurdering. Lykke til!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...