Gå til innhold

plutselig strømlignende lyd inni hodet?!!

Anbefalte innlegg

Sool1365380740
Skrevet

La meg for å sove i dag,siden jeg sov svært dårlig og lite i natt. Normalt sover jeg ikke på dagtid,men sov 5 timer i dag! Litt etter jeg hadde lagt meg skvatt jeg til av en høy lyd inni hodet mitt. (som strømlyd) Det var ikke vondt men svært ubehaglig. Ble litt redd og er enda litt nervøs for hva dette kan være? Har hatt en del vondt i hodet siste tiden. Går på venlafaxin 225 mg. Og sobril som jeg prøver kutte ut nå for tiden. Er dette noe jeg burde søke lege for?

Gjest tenker jeg
Skrevet

Jeg hadde ikke oppsøkt lege. Jeg tror, og har selv opplevd, at en kan få en del slike "fenomen" både av efexor og av seponering av sobril.

Sool1365380740
Skrevet

Jeg hadde ikke oppsøkt lege. Jeg tror, og har selv opplevd, at en kan få en del slike "fenomen" både av efexor og av seponering av sobril.

takk for svar...Tenker jo med en gang på hjerneblødning eller noe sånt.Skikkeli ekkelt! Håper det bare var et engangstillfelle dette da.

Har det med å skremme meg selv om at medisinene jeg tar er skadlig for meg. At det kan føre til slikt.

Skrevet

Prøv å søke på 'exploding head syndrome'. Det er visstnok normalt, og i alle fall helt ufarlig. Jeg har opplevd en annen type lyn i hodet under opptrapping av cipralex.

Gjest tenker jeg
Skrevet

takk for svar...Tenker jo med en gang på hjerneblødning eller noe sånt.Skikkeli ekkelt! Håper det bare var et engangstillfelle dette da.

Har det med å skremme meg selv om at medisinene jeg tar er skadlig for meg. At det kan føre til slikt.

Du er ikke alene om å oppleve dette på efexor. Den er litt kjent for å gi litt strømfølelse, men det er ikke farlig. Blir det for plagsomt får en vurdere det.

Depresjon er også skadelig for hjernen, så jeg er ikke så redd for medisinene. Det er ikke ideelt å måtte ta medisiner, men jeg synes det er bedre enn å gå deprimert og umedisinert.

Sool1365380740
Skrevet

Du er ikke alene om å oppleve dette på efexor. Den er litt kjent for å gi litt strømfølelse, men det er ikke farlig. Blir det for plagsomt får en vurdere det.

Depresjon er også skadelig for hjernen, så jeg er ikke så redd for medisinene. Det er ikke ideelt å måtte ta medisiner, men jeg synes det er bedre enn å gå deprimert og umedisinert.

det var ikke en følelse,bare en høy lyd som helt klart kom inni hodet mitt. Ja depresjon er ikke bra for helsa.. Helt klart. Skulle ønske man bare kunne bestemme seg for ikke være deprimert lenger.Er så tungt allt,og ting jeg så glede i før føler jeg ingenting for nå. Vil ha livet mitt tilbake!

Skrevet

Kan vel ha noe med sobrilkutten å gjøre. Ellers er jo strømprisene veldig høye for tiden så kanskje du har for mye og burde selge litt? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...