Gå til innhold

Om asperger

Gjest et lite tips

Anbefalte innlegg

Gjest et lite tips
Skrevet

I dette nummeret av Norsk Ukeblad er det en reportasje om Gro Dahle og asperger syndrom, om noen skulle være interessert.

Gjest Kyllingen
Skrevet

Kan du scanne sidene og legge de opp på nettet? :)

Skrevet

Hei!

Ja det er min yndlingsforfatter, jeg syns det var rart å høre at hun også har samme diagnose som meg, jeg har alle bøker av henne og hennes mann Svein Nyhus.

Slike familieblader kjøper jeg aldri, slik at det ville vært fint og du kunne scanne inn.

Skrevet

Det går sikkert raskere for dere å plukke med dere NU neste gang dere er i butikken enn det gjør for "et lite tips" å scanne, lagre og legge ut. Hvis jeg var henne måtte jeg i så fall også kjøpe/låne en scanner....

Skrevet

Det går sikkert raskere for dere å plukke med dere NU neste gang dere er i butikken enn det gjør for "et lite tips" å scanne, lagre og legge ut. Hvis jeg var henne måtte jeg i så fall også kjøpe/låne en scanner....

Hei!

ja jeg kjøper ikke dette bladet for en artikkel!

Skrevet

Hei!

Det er nå helt greit, men da synes jeg det er litt i overkant å be andre om å ta seg bryet med å scanne og legge ut i tillegg til at de måtte kjøpe og betale bladet.

Gjest Ikke verd sin pris?
Skrevet

Hei!

SÅ interessant var altså den artikkelen...

Gjest ditt valg
Skrevet

Hei!

Hvis du ikke vil kjøpe et blad for å lese det som står i bladet, så får du la være å lese det som står i bladet. Hørt på makan.

Gjest verinoca
Skrevet

Det er nå helt greit, men da synes jeg det er litt i overkant å be andre om å ta seg bryet med å scanne og legge ut i tillegg til at de måtte kjøpe og betale bladet.

Enig. Og viderepublisering er vel ikke helt lov..?

Gjest Ikke verd sin pris?
Skrevet

Enig. Og viderepublisering er vel ikke helt lov..?

Kopiering er strengt forbudt.

Skrevet

Hei!

Ja det er min yndlingsforfatter, jeg syns det var rart å høre at hun også har samme diagnose som meg, jeg har alle bøker av henne og hennes mann Svein Nyhus.

Slike familieblader kjøper jeg aldri, slik at det ville vært fint og du kunne scanne inn.

Jeg er enig med de andre her. Hvis du er så interessert i Gro Dahle som du gir uttrykk for, kan du vel gjøre et unntak og kjøpe bladet heller enn å oppfordre andre til ulovligheter for at du skal spare noen få kroner.

Skrevet

Hvis du ikke vil kjøpe et blad for å lese det som står i bladet, så får du la være å lese det som står i bladet. Hørt på makan.

*knegg*

Skrevet

Jeg er enig med de andre her. Hvis du er så interessert i Gro Dahle som du gir uttrykk for, kan du vel gjøre et unntak og kjøpe bladet heller enn å oppfordre andre til ulovligheter for at du skal spare noen få kroner.

Hun er sikkert blakk etter å ha fyllt opp 5 julekalendere. Have some compassion ;)

Skrevet

Hun er sikkert blakk etter å ha fyllt opp 5 julekalendere. Have some compassion ;)

Skrevet

Hei!

Herregud dame. Kjøp det selv.

Skrevet

Hei!

Du kjøper ikke av prinsipp? Det er jo ikke så fryktelig dyrt....

Gjest ingen nick
Skrevet

Allers har sannsynligvis copyright på innholdet i bladet sitt og derfor er det ulovlig å skanne artikkelen og legge den ut på Internett.

Gjest ingen nick
Skrevet

Hei!

Allers har sannsynligvis copyright på innholdet i bladet sitt og derfor er det ulovlig å skanne artikkelen og legge den ut på Internett.

Gjest ulrikkka
Skrevet

Hei :-) Jeg skal kjøpe bladet. Jeg tror forresten jeg kjenner deg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...