Gå til innhold

festekos


rams

Anbefalte innlegg

På fester hender det jeg finner en jente jeg begynner å kline med. Vi er inne på et rom alene og hun begynner å stønne smålig og klemmer meg hardere inntil seg. Jeg merker hun begynner å bli litt kåt. Hva forventes det at jeg skal gjøre da? Jeg skjønner jo at hun vil litt mer enn bare å kline, men samtidig vil jeg ikke "rushe" inn til noe for brått. Husk at jeg også ofte er i en smålig beruset tilstand og muligens er enda mer klumsete enn til vanlig! skal jeg fingre henne? slikke henne? hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok ikke nødvendigvis hun ønsker å ligge med deg, selv om hun liker å "rote" litt og blir kåt av det. Men du kan vel gjerne forsøke å ta litt på henne - bare du er forsiktig og følsom for hennes reaksjoner (du vil i så fall merke om hun synes det er ok eller ikke)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Det er helt umulig å gi noe svar. Det må du selv vurdere i den enkelte situasjon, hvor langt du vil gå. Detfins ingen oppskrift på dette

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må du jo se om du får i buksa hennes i det hele tatt!Jeg synees du skal fingre første gangen og ikke hive deg ned for å slikke!Hvis du som sagt slipper til da!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...