Gå til innhold

Livet mitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skjønner meg ikke på dere!

har dere ikke sett dagens nyhet:

- Nettet har eksplodert. Folk er ekstremt interessert og opptatt av dette, og det er veldig kult. Sier astrobiolog Amundsen.

Livet er så fyldt av spenning at jeg tror dere tuller? Livet kan ikke være kjedelig, som Ødegård sa, "tenk om de har funnet liv i verdensrommet".

Da er vi veldig forskjellige, man må da kunne minne hverandre om alt det fantastiske man kan lære mer om.

Vi mangler kanskje det du føler du ikke har behov for og det er sosial omgang med andre mennesker. Jeg er, i motsetning til deg, fryktelig glad i mennesker og glad i å prate om alt og ingenting og da er det kjempetrist at livet bare blir rutine og ingen å snakke med og diskutere ting med.

Jeg vet at du har vært nonne, det kunne jeg aldri vært, især hvis du var i en orden man ikke snakket med hverandre. Da hadde jeg blitt helt gærn ;o)

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

17

• cathlin

10

• Dorthe

8

• nitty-gritty

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''"tenk om de har funnet liv i verdensrommet"''

Det er en gammel nyhet, noe det er terpet på i årtier.

?

Ærlig talt, vet du betydningen av arsen i cellemembranen, fremfor fosfor? Eller tenker du ikke hva dette kan bety? Eller hva med de stadig oppdagelsene av nye arkebakterier, ja ja....

Eller hvilke store oppdagelser man har gjort de siste årene?

Jeg blir oppgiit av sånne holdninger.

Skrevet

Så bra! Å snakke med mennesker kan lysne humøret. Synes du ikke det?

Jeg synes det er det som teller jeg. Å snakke med andre og få besøk er det som gir meg noe. Og hvis jeg att på til kan få sagt noe nyttig eller noe som er til hjelp til folk så er jeg kjempehappy.

Gjest Kyllingen
Skrevet

Prøvd wellbutrine?

Wellbutrin? Ja. Forsøkte det 20 dager. De 10 første med hjelp av Sobril. Har aldri vært så deprimert og full av angst før. Kuttet de ut, og ble helt kvitt depresjonen og angsten da jeg våknet opp dager etter.

Gjest ingen nick
Skrevet

?

Ærlig talt, vet du betydningen av arsen i cellemembranen, fremfor fosfor? Eller tenker du ikke hva dette kan bety? Eller hva med de stadig oppdagelsene av nye arkebakterier, ja ja....

Eller hvilke store oppdagelser man har gjort de siste årene?

Jeg blir oppgiit av sånne holdninger.

''Jeg blir oppgiit av sånne holdninger.''

Du kjenner da ikke hvilke holdninger jeg har, det kan du da ikke tolke ut fra ett lite utsagn!

Skrevet

Vi mangler kanskje det du føler du ikke har behov for og det er sosial omgang med andre mennesker. Jeg er, i motsetning til deg, fryktelig glad i mennesker og glad i å prate om alt og ingenting og da er det kjempetrist at livet bare blir rutine og ingen å snakke med og diskutere ting med.

Jeg vet at du har vært nonne, det kunne jeg aldri vært, især hvis du var i en orden man ikke snakket med hverandre. Da hadde jeg blitt helt gærn ;o)

Hei!

Nei jeg var i en orden der man skravlet for mye...:(

Til man får hodepine av kakleriet. Også ved måltidene, det var ikke stopp, men derfor var det fint å jobbe i hagen slik at jeg fikk litt hvile.

Vel jeg liker også å prate med mennesker, særlig i dag når jeg så dagens nyhet:) Jeg viste ikke hvem jeg skulle sende mail, men jeg sendte mail til min mann som ble meget glad han også:) Jeg sendte mail til min venninne også, men hun har ikke svart, samt min psykiater.

Også var slitenheten glemt.

jeg prøver å oppmuntre dere jo :) Hvor fantastisk livet er....stort sett, det er jo til å bli helt Ødegård av, hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg prøver på beste måte å oppmuntre Cathlin og dere andre.

Å være nonne er et kall for de fleste, de som ikke har det som kall forlater det, som meg:)

Skrevet

Wellbutrin? Ja. Forsøkte det 20 dager. De 10 første med hjelp av Sobril. Har aldri vært så deprimert og full av angst før. Kuttet de ut, og ble helt kvitt depresjonen og angsten da jeg våknet opp dager etter.

Fy :-). Livet mitt ble veldig forandret i postiv retning da jeg fikk den medisinen. Har aldri sprunget så fort og langt før jeg. Ble glad og fikk sexlyst så det holdt. Men det ble litt for meget av det gode da, kan du si. Jeg er bipolar, viste det seg :(

Gjest Kyllingen
Skrevet

Jeg synes det er det som teller jeg. Å snakke med andre og få besøk er det som gir meg noe. Og hvis jeg att på til kan få sagt noe nyttig eller noe som er til hjelp til folk så er jeg kjempehappy.

Det forstår jeg!

Skrevet

''Jeg blir oppgiit av sånne holdninger.''

Du kjenner da ikke hvilke holdninger jeg har, det kan du da ikke tolke ut fra ett lite utsagn!

Jeg sikter til din kommentar om at man har "terpet på at det er liv i verdensommet i årtier", det høres ut som om du ikke er oppdatert eller interessert i utviklingen innenfor astronomi når du uttaler deg på en så nedlatende måte, når det stadig vekk gjøres den ene fantastiske oppdagelsen etter den andre nettopp ute i verdensrommet. Mennesker gløder, det er stadig førstesidestoff i avisene, nå skjer det altså en hel masse.

Skrevet

''Mig blåste nordensnoen hvast inntil skinnet.

Er livet ondt?

Mig klappet solvinden mykt over kinnet.

Er livet godt?''

(Nils Collett Vogt)

Du gir mye her inne Cathlin, og gleder både meg og andre som du ser! Jeg håper at dagene dine blir lysere, at du kommer opp fra grøften du befinner deg i, - ja at solvinden også klapper deg litt mykt over kinnet :o)

Gjest Kyllingen
Skrevet

Fy :-). Livet mitt ble veldig forandret i postiv retning da jeg fikk den medisinen. Har aldri sprunget så fort og langt før jeg. Ble glad og fikk sexlyst så det holdt. Men det ble litt for meget av det gode da, kan du si. Jeg er bipolar, viste det seg :(

Du er heldig. Jeg hadde store forhåpninger ang. Wellbutrin, men de ble til skamme. Jeg vill aldri mer forsøke den medisinen.

Skrevet

Jeg sikter til din kommentar om at man har "terpet på at det er liv i verdensommet i årtier", det høres ut som om du ikke er oppdatert eller interessert i utviklingen innenfor astronomi når du uttaler deg på en så nedlatende måte, når det stadig vekk gjøres den ene fantastiske oppdagelsen etter den andre nettopp ute i verdensrommet. Mennesker gløder, det er stadig førstesidestoff i avisene, nå skjer det altså en hel masse.

Det er helt sikkert mye der ute. Har en venn som ser stjerner med store mennesker på som sitter der oppe. Jeg greier dessverre ikke å se dem :(

Skrevet

Du er heldig. Jeg hadde store forhåpninger ang. Wellbutrin, men de ble til skamme. Jeg vill aldri mer forsøke den medisinen.

Jeg kan heller aldri mere prøve den medisinen der. Ble galt for meg også, men litt den andre veien. Baksiden av oppturen meg var en gedigen nedtur. Jeg tror nok likevel den medisinen kan hjelpe mange.

Skrevet

Hei!

Nei jeg var i en orden der man skravlet for mye...:(

Til man får hodepine av kakleriet. Også ved måltidene, det var ikke stopp, men derfor var det fint å jobbe i hagen slik at jeg fikk litt hvile.

Vel jeg liker også å prate med mennesker, særlig i dag når jeg så dagens nyhet:) Jeg viste ikke hvem jeg skulle sende mail, men jeg sendte mail til min mann som ble meget glad han også:) Jeg sendte mail til min venninne også, men hun har ikke svart, samt min psykiater.

Også var slitenheten glemt.

jeg prøver å oppmuntre dere jo :) Hvor fantastisk livet er....stort sett, det er jo til å bli helt Ødegård av, hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg prøver på beste måte å oppmuntre Cathlin og dere andre.

Å være nonne er et kall for de fleste, de som ikke har det som kall forlater det, som meg:)

Hehe, du hadde besvimt av meg, jeg får beskjed om at jeg skravler både på innpust og utpust dvs at jeg prater uten stopp. Men jeg kan høre også altså, jeg er ikke slik at jeg bare bryr meg om meg selv og bare kan snakke om det som er viktig for meg.

Jeg skjønner at du synes det er spennende med at de oppdaget at arsen også kunne være livsgivende akkurat som fosfor, men jeg synes det er litt vanskelig å forstå og dessuten ikke så viktig for meg. Jeg er nok mer opptatt av det daglige, slik som ungene mine.

Jeg har snakket med dattera mi som var i Sahara i dag, det synes jeg var spennende og jeg blir litt misunnelig fordi hun er på ferie på et så spennende sted. Men nå var jeg på Svalbard forrige måte og da synes hun det samme :o)

Skrevet

Det er helt sikkert mye der ute. Har en venn som ser stjerner med store mennesker på som sitter der oppe. Jeg greier dessverre ikke å se dem :(

Hei!

Da er han syk.

Vel jeg snakker om, for ikke jeg tenker på, mye, fremtiden, muligheter, og jeg drømmer om muligheten til å sette ut arkebakterier eller bakterier i mengder på mars i forsøk på å få dem til å leve og på sikt lage en atmosfære der :):)

Hadde ikke det vært fantastisk ?

Ja nå er det jo jernsulfidet der som er hovedproblemet, men stråling er og blir et problem og jeg tror nå at får man laget en atmosfære så kan man stoppe vindene i stor grad, dette gir meg meget stor glede å tenke på dette.

Gjest Kyllingen
Skrevet

Jeg kan heller aldri mere prøve den medisinen der. Ble galt for meg også, men litt den andre veien. Baksiden av oppturen meg var en gedigen nedtur. Jeg tror nok likevel den medisinen kan hjelpe mange.

Sa du ikke først at Wellbutrin virket kjempebra for deg?

Skrevet

Hehe, du hadde besvimt av meg, jeg får beskjed om at jeg skravler både på innpust og utpust dvs at jeg prater uten stopp. Men jeg kan høre også altså, jeg er ikke slik at jeg bare bryr meg om meg selv og bare kan snakke om det som er viktig for meg.

Jeg skjønner at du synes det er spennende med at de oppdaget at arsen også kunne være livsgivende akkurat som fosfor, men jeg synes det er litt vanskelig å forstå og dessuten ikke så viktig for meg. Jeg er nok mer opptatt av det daglige, slik som ungene mine.

Jeg har snakket med dattera mi som var i Sahara i dag, det synes jeg var spennende og jeg blir litt misunnelig fordi hun er på ferie på et så spennende sted. Men nå var jeg på Svalbard forrige måte og da synes hun det samme :o)

Hei!

ja ja jeg skjønner det, men selv min datter på 5 år er interessert i dette for ikke å snakke om de andre, de har sett live pressemelding fra NASA, de er glade.

Slik at barn er veldig interessert i teknologiske fremskritt, Jeg ser sciene fiction filmer med dem og vi drømmer sammen og fremtiden og alt det ny man kommer til å oppdage.

Ja jeg hadde holdt meg for ørene hvs du prater alt for mye, ja det er ikke sikkert jeg hadde gjort det, men jeg ville blitt sliten, men jeg kan prate mye jeg også altså, men da kun på noen bestemte områder.

Hvilke emner er det du prater om da?

Skrevet

Hei!

Da er han syk.

Vel jeg snakker om, for ikke jeg tenker på, mye, fremtiden, muligheter, og jeg drømmer om muligheten til å sette ut arkebakterier eller bakterier i mengder på mars i forsøk på å få dem til å leve og på sikt lage en atmosfære der :):)

Hadde ikke det vært fantastisk ?

Ja nå er det jo jernsulfidet der som er hovedproblemet, men stråling er og blir et problem og jeg tror nå at får man laget en atmosfære så kan man stoppe vindene i stor grad, dette gir meg meget stor glede å tenke på dette.

Og du har tenkt å leve så lenge at du får oppleve den fremtiden? :-)

Skrevet

Sa du ikke først at Wellbutrin virket kjempebra for deg?

Ja, selvsagt virket den kjempebra, jeg ble hypoman. Men måtte jo slutte med den pga av dette. Da kom nedturen. Greide i det minste å slutte og røyke :-). Høres kanskje litt rart ut dette, men medisinen gjorde jo meg kjempeglad og full av energi. Litt for meget, kan du si :)

Skrevet

Og du har tenkt å leve så lenge at du får oppleve den fremtiden? :-)

Hei!

Ja det er ikke lenge til! Så jeg klarer nok det.

Om 10 år vil 30 % av den norske befolkningen trenge hjelp med assistert befruktning pga av Klamydia og hormonhermere, slik at ting skjer fort, og på de samme 10 årene mener jeg å huske at ant. sædceller i en sædutømning er redusert med halvparten av i dag. Og er fra 1960 blitt redusert til dagens nivå, 2 millioner sædceller tror jeg pr ejekulasjon, husker ikke helt, men jeg håper det går greit. (Altså det er vel mellom 1 og 7 millioner sædceller pr orgasme)

Slik at du skal ikke smile, utviklingen går på godt og vondt fort.

Men assistert befruktning er man jo flink på nå, heldigvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...