Gå til innhold

AMO kurs og utmattelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått en uke på amokurs og er helt utmattet. Alle menneskene, all den nye informasjonen, alle inntrykkene, gjør at det raser rundt i hodet mitt.Jeg har helt mistet kontroll. I dag var jeg helt på gråten og følte at selvtillitten min dalte for hvert minutt. Nå fremover er det viktig at jeg omgir meg med de riktige menneskene.

Jeg har behov for ro og stillhet rundt meg. Jeg blir dødssliten av alt sammen. Men kanskje det kommer til å bli bedre etterhvert. Nå er jeg i hvert fall sjeleglad for at det er helg. Jeg skal mure meg inne, lese og skrive i dagboken min. Være alene.

Noen som kjenner seg igjen? Noen gode tips og råd jeg kan ta med meg på veien?

Skrevet

Kjenner den ja, hadde ikke orket en uke med masse folk. Ikke en dag en gang tror jeg, må bare passe på å "skjerme" meg selv på en måte. Takler det bare ikke, ro er best. Orker ikke prøve å bli noe annet enn jeg er for tiden, akseptere at sånn er det. Men er utilstrekkelig ja...

Er en trøst i at jeg ikke er alene om det da ;)

Gjest Kyllingen
Skrevet

Jeg har deltatt på diverse AMO-Kurs også. Det er et helvete å delta på. Jeg har gått på AAP i ett år nå og tenker at jeg må på AMO-Kurs igjen nå. Jeg gruer meg.

Skrevet

Hei!

ja en mann jeg kjenner med asperger kollapset av et Amo-kurs, kanskje er ikke sånt for alle, hvis man blir så sliten inni hodet.

Da må man tenke seg om.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Det er godt å høre at jeg ikke er den eneste. Jeg har tatt meg en Sobril. Nå skal jeg snart legge meg under dynen og se på en film. At det går an å bli så sliten av andre mennesker som ikke gjør meg noe vondt i det hele tatt! Men jeg får lyst til å skrike: Ikke se på meg! Ikke snakk til meg! La meg være helt i fred! Jeg skal gi det en sjans. Blir det for j...... skal jeg henvende meg til saksbehandleren min på nav igjen. Hun kjenner hele min sykehistorie og er klar over problematikken.

Skrevet

Jeg har deltatt på diverse AMO-Kurs også. Det er et helvete å delta på. Jeg har gått på AAP i ett år nå og tenker at jeg må på AMO-Kurs igjen nå. Jeg gruer meg.

Hva er AAP?

Gjest Kyllingen
Skrevet

Hva er AAP?

Arbeids og avklaringspenger. Djevelen selv.

Skrevet

Arbeids og avklaringspenger. Djevelen selv.

: ) Den som hadde klart seg uten nav og kunne stå på egne ben! For en seier!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...