Gå til innhold

Husker dere da livet var bra?

Anbefalte innlegg

Gjest Kyllingen
Skrevet

Jeg løp hver eneste dag. Livet besto av trening. Livet var herlig til tross for at jeg hadde en jobb jeg sleit med, men livet var bra.

Gjest segunda
Skrevet

Livet har vært og er bra. Det er bølgedaler opp og ned, men i det store hele er livet bra.

Skrevet

Husker veldig godt hvordan jeg hadde det da jeg var hypoman. De intense farvene, min dype kontakt med naturen, min kjærlighet for menneskene, den brusende gleden, energien..... Gjett om jeg savner det! Nå er det medisinert bort. Skulle ønske jeg kunne beholde hypomaniene og slippe depresjonene men det er visst ikke mulig.

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det Gondor sier om hypomani/mani.

Men jeg husker utenom psykdom og. Livet mitt har alltid vært på godt og vondt. Det har vært mye vondt i oppveksten min, så deso viktigere om jeg tar vare på det goe jeg opplevde. En god ting jeg husker er da jeg begynte på hjelpepleien som voksenopplæring. For første gang i mitt liv opplevde jeg at jeg nesten fullt ut trivdes på skolen, at det faktisk gikk an å trives på skolen. Dette prøver jeg å ta vare på når jeg er bitter fordi jeg ble psyk og måtte avbryte.

Jeg kan huske fine hytteferier der jeg vokste opp, turer i fjellet sommer som vinter. Gode foreldre som jeg er utrolig glad for ennå.

Livet mitt har vært nokså oppstykket bra og dårlig, men det er got å vite om det gode og ikke bare grave seg ned i alt som var vondt. Nå lever jeg i nuet, synger, spiller, leser, taster og har det egentlig helt ok. I alle fall nå som jeg er hos familie og slipper det berømmelige bråket jeg har klaget over her før...

Skrevet

Livet er bra når jeg har masse energi, da er det supert faktisk ;)

Men kan også være bra når jeg er "normal", da får jeg gode stunder innimellom. Det er bra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...