Gå til innhold

NHD: hva tror du kan ha skjedd her?

Anbefalte innlegg

Gjest bipoklara
Skrevet

Jeg har slitt med depresjon i snart et år. Det begynte med at jeg seponerte Cipralex da legen ønsket at jeg bare skulle gå på Lamictal og seroquel, da jeg har en bipolar lidelse(2)

Jeg ble veldig deprimert og fikk panikkangst etter å ha sluttet med medisinen og gikk tilbake på den i juli. Fikk raskt bedring av Cipralex igjen.

Jeg har i lengre tid vært plaget av en fordøyelsessykdom, med mye oppkast og diare. Har også gått ned flere kilo i vekt pga dette.

Jeg opplever at jeg føler meg bra om morningen, men så etter noen timer sånn ca kl 13 så føler jeg meg elendig og får sterk angst. Det har skjedd en del ganger nå. Før klokken blir ett så føler jeg meg ganske bra. Tar medisinene Cipralex og Lamictal og tolvon kl 22.

Kan effekten av medisinene min ha blitt svekket? Har seponert cipralex før og da fikk opplevde jeg svimmelhet og en slags form for lynnedslag i hodet. Det har jeg ikke opplevd før.

Hva kan dette være tror du?

Skrevet

Det jeg kan svare på er følelsen av lynnedslag. Dette kommer av abstinenser/seponeringsbivirkninger... Opplevd det selv da jeg sluttet på cipralex og har hørt andre har fått det også... Hos meg varte det i flere måneder etter seponeringen, men det er ikke farlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...