Gå til innhold

En depressiv sang :(

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• Avarian

9

• Holmes

5

• cathlin

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

oooooooooooo . Bad song for depresjoner... ble mer sår i ørene og irriter. Rask å slå av ja

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kødder dere? Dette er da en morsom Bare Egil-sang.

Gjest triste Arne
Skrevet

Ser ut som om det er ulik form for humoristisk sans ute å går her :). Jeg synes det hjelper mye med litt galgenhumor jeg ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ser ut som om det er ulik form for humoristisk sans ute å går her :). Jeg synes det hjelper mye med litt galgenhumor jeg ;)

Jeg trodde at du kødda da jeg så tråden, men da jeg så to stykker slenge seg på ble jeg litt i tvil. ;)

Jeg hadde sett for meg noe sånt som dette da jeg så trådtittelen:

http://www.youtube.com/watch?v=kPY5TxTdElM

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

oooooooooooo . Bad song for depresjoner... ble mer sår i ørene og irriter. Rask å slå av ja

enig! Fæl!

Gjest oslobasse
Skrevet

Jeg trodde at du kødda da jeg så tråden, men da jeg så to stykker slenge seg på ble jeg litt i tvil. ;)

Jeg hadde sett for meg noe sånt som dette da jeg så trådtittelen:

http://www.youtube.com/watch?v=kPY5TxTdElM

Kongene av deppe-rock, ja. Det blir ikke mer dystert enn JD.

Skrevet

Bare Egil er jo rasende festlig. :-)

willemo1365380562
Skrevet

Arne var en stjerne som ble nektet å skinne.

Denne ble spilt i min venns begravelse. Den gir håp ikke sorg, hvis man hører på siste strofe i sangen. Særdeles sterk. Jeg får fortsatt gåsehud av denne.

willemo1365380562
Skrevet

Denne ble spilt i min venns begravelse. Den gir håp ikke sorg, hvis man hører på siste strofe i sangen. Særdeles sterk. Jeg får fortsatt gåsehud av denne.

Hvordan legger jeg inn en kobling fra Youtube?

Gjest verinoca
Skrevet

Markere adresselinjen og kopiere den ved å trykke Ctrl+c. Så henter du opp denne boksen på DOL og trykker Ctrl+v.

Gjest ingen nick
Skrevet

Merker url adressen, høyreklikker på musen, trykker Kopier, flytter musepekeren ned i meldingsfeltet og høyreklikker på musen og trykker Lim inn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...