Gå til innhold

En depressiv sang :(

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Aha, du mener at The Rose ble spilt i begravelsen. Da skjønner jeg deg bedre. Forstår at den gir gåsehud i en slik sammenheng.

Jeg begynte å lure jeg også. Greit med originale kirkevalg, men Arne hadde muligens vært i overkant i en begravelse. ;)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• Avarian

9

• Holmes

5

• cathlin

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg begynte å lure jeg også. Greit med originale kirkevalg, men Arne hadde muligens vært i overkant i en begravelse. ;)

Merkelig relevant, men samtidig alldeles absurd..

willemo1365380562
Skrevet

Merkelig relevant, men samtidig alldeles absurd..

Huff, ser nå at det innlegget kunne misforstås. Beklager, det skulle selvfølgelig være koblet til sangen, The Rose.

Gjest verinoca
Skrevet

Huff, ser nå at det innlegget kunne misforstås. Beklager, det skulle selvfølgelig være koblet til sangen, The Rose.

:-)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Den sangen kjenner jeg igjen. Det er en sang datteren min har drevet og sunget her hjemme i lange tider ;-)

Skrevet

Den er kul. Blir jo i godt humør av den der :)

Ja, det gjør man ;)

Skrevet

Denne er depressiv...

Ja, mye trist å finne for den som leter.

Skrevet

Ja, mye trist å finne for den som leter.

Bare artige de der da...men denne er trist :(

Skrevet

Bare artige de der da...men denne er trist :(

Javisst. Vakkert og trist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...