Gå til innhold

En depressiv sang :(

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• Avarian

9

• Holmes

5

• cathlin

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fikk tårer i øynene av dette her :/ Sterkt.

Ja..det er det. Sikkert ikke bra å høre på slikt når en er deppa da men...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den pipestemmen der... Ikke hva jeg liker nei!

Hun har gunstig stemme.

ShitDiddelyDo
Skrevet

PJ Harvey er en av mine absolutte favoritter. Vakker musikk, vakker dame!

En av få kvinnelige musikere jeg liker. Den andre (så godt som) er også nevnt her. Alison Krauss.

Skrevet

En av få kvinnelige musikere jeg liker. Den andre (så godt som) er også nevnt her. Alison Krauss.

Björk er den klare eneren hos meg. Bedre blir det ikke.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun burde jeg kanskje gi en ny sjanse. Det er i hvert fall en stil jeg liker, men jeg har nok ikke hørt stort av henne på 15 år.

Skrevet

Hun burde jeg kanskje gi en ny sjanse. Det er i hvert fall en stil jeg liker, men jeg har nok ikke hørt stort av henne på 15 år.

Gjør det. Og bruk litt tid, det setter seg ikke ved første gjennomhøring.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gjør det. Og bruk litt tid, det setter seg ikke ved første gjennomhøring.

Lite god musikk setter seg umiddelbart, men jeg fikk henne i vrangstrupen for mange år siden i og med at noen virkelig sære blitzere i klassen elsket henne, husker jeg, pluss at jeg så noen bilder av henne med mer hår under armene enn en gjennomsnittlig matchoman, så jeg freaka ut. ;)

Skrevet

Jeg liker også Bjørk, særlig de tidlige albumene.

Skrevet

Lite god musikk setter seg umiddelbart, men jeg fikk henne i vrangstrupen for mange år siden i og med at noen virkelig sære blitzere i klassen elsket henne, husker jeg, pluss at jeg så noen bilder av henne med mer hår under armene enn en gjennomsnittlig matchoman, så jeg freaka ut. ;)

Jeg ser ikke for meg at du er en person som liker Bjørk:-)

Skrevet

PJ Harvey er en av mine absolutte favoritter. Vakker musikk, vakker dame!

En av mine også, men alle andre her i huset synes hun stinker, så jeg får hørt altfor lite på henne. Det er rent for galt-

Skrevet

En av mine også, men alle andre her i huset synes hun stinker, så jeg får hørt altfor lite på henne. Det er rent for galt-

''En av mine også, men alle andre her i huset synes hun stinker, så jeg får hørt altfor lite på henne. Det er rent for galt-''

Ta deg til rette! Og så sier du at det er de andre i huset som stinker!

Skrevet

''En av mine også, men alle andre her i huset synes hun stinker, så jeg får hørt altfor lite på henne. Det er rent for galt-''

Ta deg til rette! Og så sier du at det er de andre i huset som stinker!

Ja, det gjør jeg! Og det gjør de. Faktisk.

Skrevet

Ja, det gjør jeg! Og det gjør de. Faktisk.

''Ja, det gjør jeg! Og det gjør de. Faktisk''

Ja, jeg vet det... :(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ser ikke for meg at du er en person som liker Bjørk:-)

Hvorfor ikke?

Jeg vet ikke all verden om Bjørk, for jeg var forutinntatt den gang hun slo gjennom, men det jeg vet er at hun skrev musikk som betydde noe, og ikke dette meningsløse oppgulpet vi ser fra 99 % av alle artister, der alt høres likt ut og tekstene er på barnehagenivå, og innholdet betyr mye for meg i musikken.

Skrevet

Hvorfor ikke?

Jeg vet ikke all verden om Bjørk, for jeg var forutinntatt den gang hun slo gjennom, men det jeg vet er at hun skrev musikk som betydde noe, og ikke dette meningsløse oppgulpet vi ser fra 99 % av alle artister, der alt høres likt ut og tekstene er på barnehagenivå, og innholdet betyr mye for meg i musikken.

Ok, vi prøver:

Denne syns jeg er fin

http://www.youtube.com/watch?v=AM0fbeTzhbY

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...