cathlin Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Jeg tror jeg har store problemer med stemmen hennes. Haha, var det jeg visste! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Haha, var det jeg visste! Men det er betryggende. Da vet jeg at ikke avskrev henne kun av barnslige årsaker (selv om jeg jo var ganske ung den gang). 0 Siter
Avarian Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Ja..det er det. Sikkert ikke bra å høre på slikt når en er deppa da men... Kanskje lurt å høre på lystige saker innimellom også. Kan jo lage en playlist med bare gladsanger som "Don't worry, be happy". 0 Siter
Avarian Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Ja..det er det. Sikkert ikke bra å høre på slikt når en er deppa da men... Her er en liten gladsang 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Kanskje lurt å høre på lystige saker innimellom også. Kan jo lage en playlist med bare gladsanger som "Don't worry, be happy". Ja, det var en god ide. Hjernevaske seg selv til å ha positive tanker, får vel det hvis vi bare hører på lystig musikk 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Her er en liten gladsang Her og :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.