AnonymBruker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars Jeg har bp2. Jeg har prøvd Litium og ca 9 AD samt AP. Fått 2 runder ECT og 5 Ketamin-behandlinger+ samtaleterapi i poliklinikk. Jeg er bedre av alvorlig depresjon, men den slipper ikke taket. Hva gjør jeg feil? Anonymkode: 07301...a1c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har bp2. Jeg har prøvd Litium og ca 9 AD samt AP. Fått 2 runder ECT og 5 Ketamin-behandlinger+ samtaleterapi i poliklinikk. Jeg er bedre av alvorlig depresjon, men den slipper ikke taket. Hva gjør jeg feil? Anonymkode: 07301...a1c Må legge til at jeg har jobbet med søvn, rutiner, trening/tur og sosialt samvær. Anonymkode: 07301...a1c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars Kanskje diagnosen er feil. Kanskje du i stedet har dystymi, for da er man kronisk deprimert Anonymkode: 50a05...1d5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Eller pf Anonymkode: 50a05...1d5 Glemte å si at jeg har unnvikende pf i tillegg. Anonymkode: 07301...a1c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kanskje diagnosen er feil. Kanskje du i stedet har dystymi, for da er man kronisk deprimert Anonymkode: 50a05...1d5 Ja, kanskje det? Jeg skal lese litt om dystymi. Anonymkode: 07301...a1c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Kanskje diagnosen er feil. Kanskje du i stedet har dystymi, for da er man kronisk deprimert Anonymkode: 50a05...1d5 Jeg leser at dystymi gir en lettere depresjon. Jeg har hatt alvorlig, nå moderat. Anonymkode: 07301...a1c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har bp2. Jeg har prøvd Litium og ca 9 AD samt AP. Fått 2 runder ECT og 5 Ketamin-behandlinger+ samtaleterapi i poliklinikk. Jeg er bedre av alvorlig depresjon, men den slipper ikke taket. Hva gjør jeg feil? Anonymkode: 07301...a1c Jeg må bare spørre om du misbruker, eller bruker for mye benzo, eller opiater. I tilfelle, kan en slik runddans gi vedvarende depresjon etterhvert. Anonymkode: 79f53...e7f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg må bare spørre om du misbruker, eller bruker for mye benzo, eller opiater. I tilfelle, kan en slik runddans gi vedvarende depresjon etterhvert. Anonymkode: 79f53...e7f Overhodet ikke. Anonymkode: 07301...a1c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.