Gå til innhold

Beste tid på døgnet


Gjest n@ugla

Anbefalte innlegg

.. - det er nå. Rettere sagt timene frem til nå. For nå er jeg alvorlig trøtt, og har endelig kommet under dynen :)

Men. 'Jeg vet jo så godt at jeg vil gå rundt i en døs i morgen, og i flere dager pga mitt nattliv. Jeg var trøtt før klokken 22, og tenkte at jeg skulle legge meg, men først nå er jeg på vei.

Jeg er et utpreget B menneske, eventuelt C eller D - om det "finnes". Begynner å fungere etter kl 21.

Det passer dårlig inn i samfunnets normer. Og jeg prøver derfor stadig å tilpasse meg. Men i natt har jeg ikke prøvet hardt nok, jeg har bare kost meg gjennom natten. Når jeg ellers prøver hardt, ligger jeg bare der. Får ikke sove. Ofte ikke før 5, halv 6.

Tror jeg har en seriøs form for lakenskrekk :) Finnes det? På ordentlig? Hva er kuren? Gode tips mottas med takk. Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

05:13 er meldingen skrevet. Det er beste tid på døgnet for meg også, men da sitter jeg i go-stolen og nyter dagens første kaffekopp, nyter freden og roen og kooser meg.

Noen gode råd til deg har jeg ikke, men du har min medfølelse. Det kan ikke være enkelt i vårt 8 til 16-samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke hadde barn og konvensjonell jobb, men f eks var kunstner eller aannet fritt yrke, hadde jeg nok endt opp med mange våkne netter jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...