Gå til innhold

seroquel

Gjest wondering mind

Anbefalte innlegg

Gjest wondering mind
Skrevet

Kan man ta seroquel etter behov eller må man ta det fast?

Skrevet

Kommer an på hva du tar det for, tar du det utelukkende for søvn, så er det greit å ta en gang i blandt. Tar du det for psykose, tankekjør, bipolar lidelse, paranoide tendenser o.l må du ta det fast...

Gjest wondering mind
Skrevet

Kommer an på hva du tar det for, tar du det utelukkende for søvn, så er det greit å ta en gang i blandt. Tar du det for psykose, tankekjør, bipolar lidelse, paranoide tendenser o.l må du ta det fast...

Tar det mest for tankekjør og søvn. Men har hallusinasjoner innimellom....vet ikke om jeg har BP, tror ikke jeg vil vite det heller. Bare lurer på om man blir dårlig hvis man slutter brått?

Har sovet utrolig godt nå som jeg har tatt dem, men når jeg banker i hodet mitt er det som om skallen er hul. Er redd for å få zombie tendeser. Når jeg tar de om kvelden, virker de om dagen og?

willemo1365380562
Skrevet

Jeg er bipolar og går fast på en grunndose på 400mg, men varierer innenfor 400-800mg, ettersom formen tilsier det.

Dette fungerer veldig bra for meg, men det kommer nok an på hva du bruker den for som Serenity skriver.

Gjest wondering mind
Skrevet

Jeg er bipolar og går fast på en grunndose på 400mg, men varierer innenfor 400-800mg, ettersom formen tilsier det.

Dette fungerer veldig bra for meg, men det kommer nok an på hva du bruker den for som Serenity skriver.

Klarer du å le og gråte?

Er det bra for angst og?

Såg noen filmer på you tube, likte det ikke. Når jeg tar dem prikker det i kroppen, det er på en måte som å få healing. Men det er det jo ikke. Er det en bivirkning, prikking i kroppen?

Skrevet

Klarer du å le og gråte?

Er det bra for angst og?

Såg noen filmer på you tube, likte det ikke. Når jeg tar dem prikker det i kroppen, det er på en måte som å få healing. Men det er det jo ikke. Er det en bivirkning, prikking i kroppen?

"Er det bra for angst og?"

Min erfaring er att zyprexa er bedre enn seroquel hvis man har angst, ja faktisk bedre på alle måter. Men seroquel skal visst være bedre på vekt, men dette er det og delte meninger om

Gjest Wondering mind
Skrevet

"Er det bra for angst og?"

Min erfaring er att zyprexa er bedre enn seroquel hvis man har angst, ja faktisk bedre på alle måter. Men seroquel skal visst være bedre på vekt, men dette er det og delte meninger om

Tror jeg gir opp alt som heter medisin, vil ikke ta i kveld iallefall.

Har gått ned 20 kg siden trilafon, var ikke bare enkelt det. Vil enda mer ned, ikke opp igjen. Det jeg er mest redd for er å besvime pga seoquel. Vil helst bare ha benzo.

Skrevet

Tror jeg gir opp alt som heter medisin, vil ikke ta i kveld iallefall.

Har gått ned 20 kg siden trilafon, var ikke bare enkelt det. Vil enda mer ned, ikke opp igjen. Det jeg er mest redd for er å besvime pga seoquel. Vil helst bare ha benzo.

Joda, men benzo er ikke særlig virksom mot psykosesymptomer. Og de er svert avhenginghetesskapende. Jeg får ca 200 rivotril 2mg i året, og jeg bruker vel 100 av dem. Resten sparer jeg i tilfelle jeg får nei av legen neste gang jeg spør. Hvorofor gjør jeg det? Jeg tror søren meg jeg har blitt avhening. Tar jeg ikke de hver 3dje dag, får jeg alltid angst den tredje dagen.

Gjest wondering mind
Skrevet

Joda, men benzo er ikke særlig virksom mot psykosesymptomer. Og de er svert avhenginghetesskapende. Jeg får ca 200 rivotril 2mg i året, og jeg bruker vel 100 av dem. Resten sparer jeg i tilfelle jeg får nei av legen neste gang jeg spør. Hvorofor gjør jeg det? Jeg tror søren meg jeg har blitt avhening. Tar jeg ikke de hver 3dje dag, får jeg alltid angst den tredje dagen.

Det er ikke psykosesymptomene som er verst. Trist at du er avhengig, har vært det jeg og, blir et tileggsproblem. Ikke godt å finne noen god løsning, ble mye tanker på meg i natt. Du bør bli kvitt benzo hvis du kan det..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...