Gjest survehue1 Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Man kan da skrive som uregistrert når mån spør igjennom psykiateren, og ikke legger direkte ut på forumet tydeligvis. Nei jeg var ikke full i går og jeg får fortsatt ikke registrert meg. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Siden du har fått postet dette innlegget, så har du jo også opprettet en brukerkonto allerede. Hva er det du ikke får til? 0 Siter
Gjest Mener jeg Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Siden du har fått postet dette innlegget, så har du jo også opprettet en brukerkonto allerede. Hva er det du ikke får til? En trenger da ikke opprette en brukerkonto for å stille spørsmål til andre fagpersoner heller? Det holder jo at en skriver epostadressen? Prøv selv, klikk på bildet av Nils Håvard Dahl. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Ser nå at du har stilt spørsmålet gjennom fagsvartjenesten. Vi har for tiden problemer med den automatiske utsendingen av passord til nye brukere. Dette begyr at inntil denne feilen er rettet, så må man henvende seg direkte til [email protected], dersom man ikke mottar passordmail. Beklager dette! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.