Gå til innhold

Føler meg bra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står på 30 mg Abilify nå... betydelig bedre enn de 15 jeg har stått på et par er det vel... min gamle psykiater sa det ikke var noe poeng i øke, men så fikk jeg ny... hehe.

Gjest nå ble jeg glad
Skrevet

Så flott!! Gleder meg på dine vegne, og nyt tiden frem til jul:o)

Skrevet

Så flott!

Hvordan merker du det?

Vel, er lettere å være rundt folk i alle fall... det jeg kommer på som første ting... også blir jeg ikke så sliten i hodet av alle tankene mine... men jeg vet ikke jeg, føler i alle fall at jeg har fått det bedre.

Skrevet

Vel, er lettere å være rundt folk i alle fall... det jeg kommer på som første ting... også blir jeg ikke så sliten i hodet av alle tankene mine... men jeg vet ikke jeg, føler i alle fall at jeg har fått det bedre.

Opplever du at du har mer energi/overskudd?

Skrevet

Opplever du at du har mer energi/overskudd?

Nei, desverre.

Skrevet

Nei, desverre.

Synd. Jeg har hørt at for enkelte virker medikamentet aktiverende. Dette kan gi seg ulike utslag deriblant økt angst. Noen igjen går ned i vekt. Vel, det er jo så forskjellig hvordan en reagerer.

Det er i alle fall super-hyggelig at du har hatt noen bedre dager og at forholdet til omgivelsene er blitt "roligere". Min eneste anbefaling nå er å trykke inn "stand by-knappen" :o) Dette bør jo fortsette!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...