DOLemannen Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Står på 30 mg Abilify nå... betydelig bedre enn de 15 jeg har stått på et par er det vel... min gamle psykiater sa det ikke var noe poeng i øke, men så fikk jeg ny... hehe. 0 Siter
Gjest nå ble jeg glad Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Så flott!! Gleder meg på dine vegne, og nyt tiden frem til jul:o) 0 Siter
DOLemannen Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 Så flott! Hvordan merker du det? Vel, er lettere å være rundt folk i alle fall... det jeg kommer på som første ting... også blir jeg ikke så sliten i hodet av alle tankene mine... men jeg vet ikke jeg, føler i alle fall at jeg har fått det bedre. 0 Siter
bibben Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Vel, er lettere å være rundt folk i alle fall... det jeg kommer på som første ting... også blir jeg ikke så sliten i hodet av alle tankene mine... men jeg vet ikke jeg, føler i alle fall at jeg har fått det bedre. Opplever du at du har mer energi/overskudd? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 Opplever du at du har mer energi/overskudd? Nei, desverre. 0 Siter
bibben Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Nei, desverre. Synd. Jeg har hørt at for enkelte virker medikamentet aktiverende. Dette kan gi seg ulike utslag deriblant økt angst. Noen igjen går ned i vekt. Vel, det er jo så forskjellig hvordan en reagerer. Det er i alle fall super-hyggelig at du har hatt noen bedre dager og at forholdet til omgivelsene er blitt "roligere". Min eneste anbefaling nå er å trykke inn "stand by-knappen" ) Dette bør jo fortsette! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.