Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre? SOS

Anbefalte innlegg

Gjest Framegtildeg
Skrevet

Nå har jeg ikke sovet på 3 dager..

Nissen som prater hull i hodet på meg har jeg måttet flytte ut.

Ting beveger seg i rommet og jeg er redd for at noen står klar for å ta meg på soverommet.

Vurderer å ringe politiet å be dem av installere overvåkingsutstyret i leiligheten min.

Skal lage en selvmordsfilm har jeg bestemt for dette orker jeg ikke mer.

Skal til legen i morgen.. men det er så mye som plager meg at jeg vet ikke om jeg får tid til å si alt eller om jeg husker det så trett som jeg er nå..

Orker dette ikke mer..

Bør jeg tvangsinnlegges?

Håper på svar

Gjest Please. la noen hjelpe deg
Skrevet

La noen hjelpe deg, ring lege når de åpner og fortel hvordan du har det. Du burde ikke gå alene med det der, håper du gjør det. Du trenger hjelp...ganske fort. Lykke til!

Skrevet

''Skal til legen i morgen.. men det er så mye som plager meg at jeg vet ikke om jeg får tid til å si alt eller om jeg husker det så trett som jeg er nå.. Orker dette ikke mer.. Bør jeg tvangsinnlegges? Håper på svar''

Kjære deg, du må ha hjelp! Tvangsinnleggelser veit jeg lite om, men det er viktig at du er ærlig med legen. Er det vanskelig kan du evt printe ut det du har skrevet her. Enda bedre om du klarer å skrive noe meir utfyllende før legetimen.

Ønsker deg all mulig lykke til :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det viktigste er at du får riktig medisin i riktig dose.

Du skal ikke tvangsinnlegges når du er hjelpsøkende.

Gjest Framegtildeg
Skrevet

Det viktigste er at du får riktig medisin i riktig dose.

Du skal ikke tvangsinnlegges når du er hjelpsøkende.

Var hos legen på mandag og fortalte henne at jeg ikke tok medisinene mine og hun begynte å mumle om tvangsmedisinering.

Vi ble enige om at hvis jeg ikke tok medisinene mine innen tirsdag skulle jeg få sprøyta..

Fikk en resept på 10 sprøyter trilafon.

Valgte å ikke ta medisinene mine så da blir det sprøyte.

Får ikke sove i natt heller.

Dette er 4 dagen uten søvn og jeg er temmelig sliten..

Har flyttet på nissen mange ganger fordi den stirret på meg og lo.. den beveget seg også.. og nå er det noen på soverommet som vil ta meg.

Hvor lang tid vil det ta før sprøyta begynner å virke?.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...