Gjest nervøs bløder Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Hei. Jeg tok en abort for ca 7 uker siden. Da blødde jeg i ca 1 uke etterpå, så stoppet det. Jeg og kjæresten hadde så samleie men kondomen sprakk, så jeg ble nervøs og tok en angrepille. Noen dager etterpå begynte jeg å blø igjen. Ganske kraftige blødninger, har nå blødd i 5 uker. Og lurer på om dette er normalt, eller farlig? Noen dager er det ikke så kraftig, mens andre dager må jeg skifte bind 4-5 ganger. 0 Siter
rose23 Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Mer et gynekologspørsmål enn psykiatri... Ta en telefon i morgen visst du er bekymret... Eller goggle "bødninger etter abort". 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Jeg hadde en abort for omtrent 30 år siden og de mente alt hadde kommet ut så jeg hadde ingen utskrapning etterpå, men jeg husker at jeg blødde til ut i februar og fikk beskjed at det ikke var farlig. Men ubehagelig var det å ha blødninger så lenge, jeg hadde ringt legen, jeg tror det finnes tabletter for å stoppe blødningene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Jeg hadde en abort for omtrent 30 år siden og de mente alt hadde kommet ut så jeg hadde ingen utskrapning etterpå, men jeg husker at jeg blødde til ut i februar og fikk beskjed at det ikke var farlig. Men ubehagelig var det å ha blødninger så lenge, jeg hadde ringt legen, jeg tror det finnes tabletter for å stoppe blødningene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.