Gå til innhold

5 uker blødninger etter abort

Anbefalte innlegg

Gjest nervøs bløder
Skrevet

Hei. Jeg tok en abort for ca 7 uker siden. Da blødde jeg i ca 1 uke etterpå, så stoppet det. Jeg og kjæresten hadde så samleie men kondomen sprakk, så jeg ble nervøs og tok en angrepille. Noen dager etterpå begynte jeg å blø igjen. Ganske kraftige blødninger, har nå blødd i 5 uker. Og lurer på om dette er normalt, eller farlig? Noen dager er det ikke så kraftig, mens andre dager må jeg skifte bind 4-5 ganger.

Skrevet

Mer et gynekologspørsmål enn psykiatri... Ta en telefon i morgen visst du er bekymret... Eller goggle "bødninger etter abort".

Skrevet

Jeg hadde en abort for omtrent 30 år siden og de mente alt hadde kommet ut så jeg hadde ingen utskrapning etterpå, men jeg husker at jeg blødde til ut i februar og fikk beskjed at det ikke var farlig.

Men ubehagelig var det å ha blødninger så lenge, jeg hadde ringt legen, jeg tror det finnes tabletter for å stoppe blødningene.

Skrevet

Jeg hadde en abort for omtrent 30 år siden og de mente alt hadde kommet ut så jeg hadde ingen utskrapning etterpå, men jeg husker at jeg blødde til ut i februar og fikk beskjed at det ikke var farlig.

Men ubehagelig var det å ha blødninger så lenge, jeg hadde ringt legen, jeg tror det finnes tabletter for å stoppe blødningene.

Skrevet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...