Gå til innhold

Jeg begynner å bli deprimert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en god lønn jeg ble syk jeg måtte selge min taxi Jeg begynte å bli syk i dag med gjeld burde dommeren tvinge meg til å selge stedet jeg bor Min kone er veldig trist fordi hun har hjulpet meg betale avdrag hver måned, men dessverre situasjonen som tok Jui holdt vår fred Jeg hadde ikke sovet godt i dag med KOLS hjerte problem og ta 12 tabelhete hver dag i køen venter på kirurgi for å redusere magen føles alt trist å ikke vite hva jeg skal gjøre med vida.Sempre mitt var en munter mann som jobbet godt med livet i dag jeg føler en person uskikket oppheve ... Listen Read phonetically Dictionary - View detailed dictionarynoun0.falsehood0.falsity0.falseness0.untruth0.lie0.lying0.sham0.insincerity0.eyewash0.prevarication0.perfidy0.tale0.double-dealing0.flam

Skrevet

Du beskriver en vond og tøff livssituasjon nå. Om du har en fastlege, ville jeg anbefale deg å ta kontakt med denne. Det kan være godt å ha noen som støtter en igjennom sånne vonde tider. Legen kan eventuelt henvise deg til psykolog.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...