Gå til innhold

Besatt av onde ånder.. lurer NHD og andre

Anbefalte innlegg

Gjest Framegtildeg
Skrevet

Jeg har nå blitt redd for at stemmene skal skade meg siden jeg nå har begynt på trilafon depot. Sliter enda med at nissen kikker på meg og sier stygge kommentarer. Så nå har jeg flyttet den ut slik at jeg ikke kan se den. Jeg har nå begynt å bli svimmel av for lite søvn. Men klarer ikke å sove. Jeg klarer ikke gå inn på soverommet siden jeg er redd det står noen der som vil ta meg. Da jeg skulle ned til legen for å ta min første sprøyte i dag ville hun at vi skulle ha daglig kontakt over telefon. Hun er bekymret. Jeg har begynt å tro at det ikke feiler meg noe, men at det er de rundt meg som feiler noe. Jeg tenker at de stemmene jeg hører er ånder som har tatt over kroppen min og at jeg ikke kan styre den selv. Og nå er jeg redd for at kroppen skal bli styrt av djevelen slik at jeg ender opp med selvmord og ender opp hos han. Hva er det med meg? Feiler jeg noe eller er det sant det jeg sier at de stemmene jeg hører er ånder som har tatt styringen over kroppen og at djevelen har planlagt at han skal torturere meg? Og hva feiler jeg? Kan jeg klare meg uten medisiner tror dere? Har gjort det i flere dager før jeg fikk sprøyta. Men er jeg i stand til å klare meg uten den? Håper på svar fra dere

Skrevet

Skremmende å lese det du skriver, vet hvordan det er...

Og nei, du klarer deg ikke uten medisiner da. Det vil snart bli bedre, men at de ikke legger deg inn forstår jeg ikke. Har det vært snakk om det i det hele tatt?

Alvorlig talt! Det der er pinefullt..og du er alene om dette?

Gjest Framegtildeg
Skrevet

Skremmende å lese det du skriver, vet hvordan det er...

Og nei, du klarer deg ikke uten medisiner da. Det vil snart bli bedre, men at de ikke legger deg inn forstår jeg ikke. Har det vært snakk om det i det hele tatt?

Alvorlig talt! Det der er pinefullt..og du er alene om dette?

Vet at jeg er besatt av onde ånder og djevelen fordi at nå nettopp tok djevelen over kroppen og alt ble helt svart og jeg våknet av at jeg holdt på å sette fyr på meg selv og leiligheten.. stod med noe i hendene med full fyr.

Legen vet jeg ikke hva vil gjøre.

Men dette er skremmende..

Jeg vil ikke at djevelen skal styre kroppen min slik at jeg dør og blir pint i helvete

Gjest Svarttrost
Skrevet

Vet at jeg er besatt av onde ånder og djevelen fordi at nå nettopp tok djevelen over kroppen og alt ble helt svart og jeg våknet av at jeg holdt på å sette fyr på meg selv og leiligheten.. stod med noe i hendene med full fyr.

Jeg vil ikke at djevelen skal styre kroppen min slik at jeg dør og blir pint i helvete

Ring legevakta. Gi deg selv hjelp!

Skrevet

Vær så snill, ring legevakta!!!

Det er forferdelig å lese det du skriver..å ikke kunne gjøre noe.

Skrevet

Kommer til å tenke på deg nå, håper du ringte noen..hvem som helst...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du lider av en psykose. Du har nå fått en god medisin, og om noen dager er alt bedre.

Meg bekjent finnes det verken onde ånder eller en djevel.

Skrevet

Du lider av en psykose. Du har nå fått en god medisin, og om noen dager er alt bedre.

Meg bekjent finnes det verken onde ånder eller en djevel.

Hadde du sendt hjem en pasient..overlatt til seg selv om han var slik som denne personen?

Skrevet

Hadde du sendt hjem en pasient..overlatt til seg selv om han var slik som denne personen?

Jeg ville tilbudt innleggelse.

Skrevet

Det er bra. Håper det går bra med denne personen..

Gjest spør jeg
Skrevet

hvis pasient sier nei da

Skrevet

hvis pasient sier nei da

Nå har jeg kun det som er skrevet her som grunnlag. Om pasienten sier nei, ville jeg påpekt at tilbudet står ved lag både i kveld, i morgen, i overmorgen og til helgen.

Skrevet

Nå har jeg kun det som er skrevet her som grunnlag. Om pasienten sier nei, ville jeg påpekt at tilbudet står ved lag både i kveld, i morgen, i overmorgen og til helgen.

Og hvis de onde åndene tar over, og setter fyr på hele personen?

Du ttror ikke på det, men for han/henne er det høyst reelt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...