Gjest Vrang datter? Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har skrevet her inne tidligere, ang min mor og hvordan hun manipulerer meg i forhold til julen. Hun sa tidligere i høst, at hun var den eneste som skulle feire jul hos meg i år. At jeg ikke kunne be min far, fordi han er så "fæl" mot henne... Nå har hun vært hos min far, levert pakker og grått sine modige tårer. Hun blir antakelig alene i julen... I det hun gikk, sa hun : "Jaja, vil de ha besøk i julen, gir de vel beskjed til meg".. Nå er det tre år siden sist mamma skulle feire jul hos meg.. Det ble ingen jul sammen da heller, fordi hun manipulerte fordi jeg også hadde bedt min far. Jeg hadde begynt å slappe av nå, men nå er jeg i tvil om hva jeg skal.. Be henne eller la det være?? Jeg blir nedstemt hvert år av dette.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Om du skal be henne, har jeg ingen mening om. Hvis du ber henne, skal det være et tilbud, men på dine premisser. Hun blir invitert sammen med de andre du har tenkt å invitere. Liker hun ikke dette, er det hennes problem, og hun får melde avbud i god tid. Feiringen i ditt hjem skjer på dine premisser slik du vil ha det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.