Gå til innhold

Veldig misfornøyd med meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg. Skulle ønske jeg klarte ting... var mer produktiv! Men nei...

Skrevet

Hvem skulle ikke det???

Gjør noe du klarer, og vær stolt av det du tross alt klarer. Kanskje noen andre klarer ingenting...

Skrevet

Hvem skulle ikke det???

Gjør noe du klarer, og vær stolt av det du tross alt klarer. Kanskje noen andre klarer ingenting...

Men jeg er mer misfornøyd med meg selv enn andre.

Gjest Elextra
Skrevet

Hvor fornøyd man er med egen innsats og resultater har ofte lite med realitetene å gjøre.

Skrevet

Hvor fornøyd man er med egen innsats og resultater har ofte lite med realitetene å gjøre.

Hva mener du?

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg kjenner ikke deg. Men mange dyktige som stiller store krav til seg selv er konstant misfornøyd.

Gjest Elextra
Skrevet

Hva mener du?

La innlegget feil sted først, men altså:

Jeg kjenner ikke deg. Men mange dyktige som stiller store krav til seg selv er konstant misfornøyd.

Skrevet

La innlegget feil sted først, men altså:

Jeg gjør/oppnår jo ingenting...

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg gjør/oppnår jo ingenting...

Ok. På tide å forsøke, kanskje?

Skrevet

Ok. På tide å forsøke, kanskje?

Får jo ikke til.

Gjest Elextra
Skrevet

Får jo ikke til.

''Får jo ikke til.''

Da må du nok søke hjelp hos andre enn meg.

Skrevet

Så du vet hvordan alle andre har det?

Nei du...

Seriøst, vær fornøyd med det du klarer :)

Gjest spør jeg
Skrevet

er du ikke i jobb da å hvor lenge får du være der

Skrevet

Om du har snakket med alle på kloden, og alle er mer fornøyd, DA kan jeg tro deg. Hvis ikke - dette er det du selv som avgjør, din evne til funksjon og lykke ligger i DINE hender!

Lag deg dagsplaner, og bruk dem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...