DOLemannen Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Det er jeg. Skulle ønske jeg klarte ting... var mer produktiv! Men nei... 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Hvem skulle ikke det??? Gjør noe du klarer, og vær stolt av det du tross alt klarer. Kanskje noen andre klarer ingenting... 0 Siter
DOLemannen Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Skrevet 7. desember 2010 Hvem skulle ikke det??? Gjør noe du klarer, og vær stolt av det du tross alt klarer. Kanskje noen andre klarer ingenting... Men jeg er mer misfornøyd med meg selv enn andre. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Hvor fornøyd man er med egen innsats og resultater har ofte lite med realitetene å gjøre. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Skrevet 7. desember 2010 Hvor fornøyd man er med egen innsats og resultater har ofte lite med realitetene å gjøre. Hva mener du? 0 Siter
Gjest tine31 Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Logg av DOL og gjør noe produktivt i stedet da...? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Hvor fornøyd man er med egen innsats og resultater har ofte lite med realitetene å gjøre. Jeg kjenner ikke deg. Men mange dyktige som stiller store krav til seg selv er konstant misfornøyd. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Hva mener du? La innlegget feil sted først, men altså: Jeg kjenner ikke deg. Men mange dyktige som stiller store krav til seg selv er konstant misfornøyd. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Skrevet 7. desember 2010 La innlegget feil sted først, men altså: Jeg kjenner ikke deg. Men mange dyktige som stiller store krav til seg selv er konstant misfornøyd. Jeg gjør/oppnår jo ingenting... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Jeg gjør/oppnår jo ingenting... Ok. På tide å forsøke, kanskje? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Skrevet 7. desember 2010 Ok. På tide å forsøke, kanskje? Får jo ikke til. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Får jo ikke til. ''Får jo ikke til.'' Da må du nok søke hjelp hos andre enn meg. 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Men jeg er mer misfornøyd med meg selv enn andre. Så du vet hvordan alle andre har det? Nei du... Seriøst, vær fornøyd med det du klarer 0 Siter
Gjest spør jeg Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 er du ikke i jobb da å hvor lenge får du være der 0 Siter
Gjest merlen Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Men jeg er mer misfornøyd med meg selv enn andre. Om du har snakket med alle på kloden, og alle er mer fornøyd, DA kan jeg tro deg. Hvis ikke - dette er det du selv som avgjør, din evne til funksjon og lykke ligger i DINE hender! Lag deg dagsplaner, og bruk dem! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.