Gå til innhold

Er det noen vits for meg å prøve å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... skaffe meg en utdannelse?

Eller går det bare i dass uansett?

Psykiateren min oppmunterer meg, men... hva tror dere?

Skrevet

Jeg synes du skulle prøve å ta en utdannelse, det er veldig ok å ha en jobb man trives med.

Skrevet

Jeg synes du skulle prøve å ta en utdannelse, det er veldig ok å ha en jobb man trives med.

Det er sant... men jeg håper bare ikke jeg feiler...

Skrevet

Jeg tror du klarer det du vil klare.

dummeste jeg har hørt

Skrevet

Det er sant... men jeg håper bare ikke jeg feiler...

Men det vet du ikke før du har prøvd. Noen ganger må man ta en sjanse for å få det bedre.

Skrevet

Men det vet du ikke før du har prøvd. Noen ganger må man ta en sjanse for å få det bedre.

ja....

Skrevet

Hvor lenge skal du fortsette å stille de samme spørsmålene? Hvor mange ganger vil du ha de samme svarene? Hvor lenge skal vi svare det samme om og om igjen?

Kanskje er ordlyden forskjellig, men temaene er de samme - min diagnose er: tilbakevendende ordkløveri

Gjest Svarttrost
Skrevet

ja....

"Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen"

Ta kontroll, skap deg en framtid!

Skrevet

Hei!

Ta en utdanning! Det gjør ikke noe om man feiler, det er bedre å gjøre et forsøk. Ellers bør du slutte å klage så veldig , sutre og gjenta deg selv, det kommer man ingen vei med.

Men jeg sutrer selv noen ganger, da i forhold til at jeg har en diagnose jeg ikke vil ha, men jeg tar meg selv i det og sier til meg selv, slutt nå med det tullet, nhd sa at man aksepterer en diagnose.

Min psykiater sier det på en annen måte, "hun er stille, ser på meg over brillekanten uten å si noe", ja jeg føler nå at det betyr.

Orker ikke høre mer om det. Jeg gjentar nemlig ofte min tvil om min diagnose.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å jobbe i et team, men jeg gjennomfører den underskrevne avtalen med NAV, det vil si jeg forsøker, tar utdanningen og som plan B skal jeg evt søke jobb i en bedrift på Fornebu for aspergere som jobber i en Telenor avd.

Jeg tenker der er det sikkert stille, det er det, jeg liker ikke skravling uten mål og mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...