Gå til innhold

Bekymret, dårlig form og sliten jeg nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i en litt strevsom periode igjen akkurat nå -men jeg prøver så godt jeg kan. Har kommet veldig langt de siste mnd. uansett... Og jeg er ved godt mot. Er bare ikke helt frisk, og må ta meg av 2 syke i tillegg...!

Kort fortalt, så har min sønn dobbel ørebetennelse, jeg har bronkitt, og min mor har lungebetennelse + astma.... Hun er nå på kortison og antibiotika. MEN, hun får ofte -flere ganger daglig totalt black outs og sier at hun hallusinerer da. Hun ser ting og folk som ikke er der. Hun nekter plent å oppsøkte lege igjen, og jeg begynner å bli veldig bekymret for henne nå. Min mor går også på høy dose antideppressive. Kan det være denne blandingen av disse medisinene som gjør henne slik nå? Er det noe jeg kan gjøre så at hun ikke har det slik?

Min mor drikker også til vanlig 3-4 glass vin hver kveld. (men, jeg tror hun har holdt seg unna så lenge hun har vært på antibiotika...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...