Gjest Framegtildeg Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Hei! Nå har jeg gitt opp. Djevelen har tatt over og jeg er i ferd med å gi opp kampen. Pratet med djevelen i går og ba han dra seg vekk. Men nyttet ikke. Nå er jeg lei.. Har sovet lite i natt også. Nå skal jeg la djevelen ta meg. Skal sette fyr på meg selv og leiligheten i kveld. Djevelen har bestemt at kroppen min skal pines i helvete og da får det bli slik. Er ikke eldre enn 19 år så det er trist at slik skjer. Så takk for meg.. hyggelige folk som er her. Takk for all støtte. Med vennlig hilsen meg 0 Siter
100%ull Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Jeg syns du skal ringe legevakta i stedet... Tror du kan ha godt av å få lagt deg inn på psykehuset noen dager... Tror du kan ha godt av litt omsorg og omtanke...noen som kan ta å stelle litt for deg... Tror du kan ha godt av å prate med noen profesjonelle som kan hjelpe deg... Vær snill mot deg selv nå =) klem til deg fra meg 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Hei, Vi vil gjerne at du tar kontakt med din lege med en gang og forteller om det du har skrevet her. Fint om du bekrefter at du har tatt kontakt med vedkommende. Vennlig hilsen 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Hei, I går fortalte du at du hedde vært hos legen. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å ringe denne legen eller legevakten snarest. Om du har kontakt med en DPS eller en psykistrisk avdeling, kan du ringe dit eller oppsøke dem. Det er få dager det står om nå før du blir klart bedre. 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Kjære deg. Du må ikke gi opp, det finnes håp for deg og. Det vet jeg. Livet kan bli bedre, det vil bli bedre. Du trenger noen rundt deg nå, du trenger å få hjelp. Du trenger å ta kontakt med lene/dps..gjør det. Snart får du dette på avstand, og kan puste lettet ut. Klem.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.