Gå til innhold

Har gitt opp, takk for meg

Anbefalte innlegg

Gjest Framegtildeg
Skrevet

Hei!

Nå har jeg gitt opp.

Djevelen har tatt over og jeg er i ferd med å gi opp kampen.

Pratet med djevelen i går og ba han dra seg vekk.

Men nyttet ikke.

Nå er jeg lei.. Har sovet lite i natt også.

Nå skal jeg la djevelen ta meg.

Skal sette fyr på meg selv og leiligheten i kveld.

Djevelen har bestemt at kroppen min skal pines i helvete og da får det bli slik.

Er ikke eldre enn 19 år så det er trist at slik skjer.

Så takk for meg.. hyggelige folk som er her.

Takk for all støtte.

Med vennlig hilsen meg

Skrevet

Jeg syns du skal ringe legevakta i stedet...

Tror du kan ha godt av å få lagt deg inn på psykehuset noen dager...

Tror du kan ha godt av litt omsorg og omtanke...noen som kan ta å stelle litt for deg...

Tror du kan ha godt av å prate med noen profesjonelle som kan hjelpe deg...

Vær snill mot deg selv nå =)

klem til deg fra meg

Gjest Moderator
Skrevet

Hei,

Vi vil gjerne at du tar kontakt med din lege med en gang og forteller om det du har skrevet her. Fint om du bekrefter at du har tatt kontakt med vedkommende.

Vennlig hilsen

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hei,

I går fortalte du at du hedde vært hos legen. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å ringe denne legen eller legevakten snarest. Om du har kontakt med en DPS eller en psykistrisk avdeling, kan du ringe dit eller oppsøke dem.

Det er få dager det står om nå før du blir klart bedre.

Skrevet

Kjære deg.

Du må ikke gi opp, det finnes håp for deg og. Det vet jeg. Livet kan bli bedre, det vil bli bedre. Du trenger noen rundt deg nå, du trenger å få hjelp. Du trenger å ta kontakt med lene/dps..gjør det. Snart får du dette på avstand, og kan puste lettet ut. Klem..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...