Gå til innhold

Diskusjonen om lyrica

Gjest salige piller i skapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lyrica benzo?

Går vel en stund før en blir hekta på det?

Og medisiner som er utgått på dato er det vel ok å ta?

Skrevet

Tror ikke de er klassifisert som benzo ennå, men jeg tror det kommer til å skje snart. Det har vært en del skriverier om lyrica og tilvenningsfare. Selv ble jeg hekta på lyrica, så den er ikke helt ufarlig.

Skrevet

Tror ikke de er klassifisert som benzo ennå, men jeg tror det kommer til å skje snart. Det har vært en del skriverier om lyrica og tilvenningsfare. Selv ble jeg hekta på lyrica, så den er ikke helt ufarlig.

Men en blir ikke hekta på 1 2 3 ?

Kommer til å ta de for å få sove ca en uke, var utrolig glad når jeg oppdaget dem. Uka ble reddet, søvn er viktig eller blir jeg paranoid, redd og halv psykotisk.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Lyrica er ikke benzo, men har noe lignende virkning. Hvor lang tid det tar før en blir hekta, avhenger mer av faktorer ved personen en ved stoffet.

Lyrica er under observasjon, og det er ikke umulig at det blir et B-preparat.

Skrevet

Lyrica er ikke benzo, men har noe lignende virkning. Hvor lang tid det tar før en blir hekta, avhenger mer av faktorer ved personen en ved stoffet.

Lyrica er under observasjon, og det er ikke umulig at det blir et B-preparat.

Ok. Jeg skal ihvertfall ikke bli hekta, men er glad jeg fant dem. Sov faktisk godt i natt, og har hatt en bra dag i dag. Er bare snakk om å ta dem en uke. Takler ikke å miste søvn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...