Gå til innhold

Svare andre på forumet.

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Jeg har lyst til å bidra litt på forumet, men har hvis ikke noe å bidra med. Har svart på noen innlegg, men alt blir feil. Feil svar og misforståelser. Problemet er at jeg tar alt til meg og blir veldig nedstemt av det. Bør vel ikke svare på noen innlegg da.

Er det andre også som reagerer slik?

Gjest nickitita
Skrevet

Det hender at jeg blir litt lei meg når jeg mener selv at jeg har skrevet et "stålende" svar til en person, gitt alle gode råd jeg kan tenke meg, ting som virkelig har hjulpet meg. Så får jeg ingen respons og da kan jeg tenke: "har jeg skrevet noe galt her?"

Men det går fort over. Tenker at dette er et forum og at jeg trenger ikke bry meg så veldig med svar jeg får, svar jeg gir osv. Hovedsaken er jo at jeg lærer veldig mye her inne. Nesten som å ta en utdannelse i psykiatri..DOL-skolen, hehe.

Gjest bølger
Skrevet

Jeg har hatt en fin dag i dag. Vært ute å gått tur og kost meg. Kommer glad hjem. Går innom her på forumet å leser svar til meg. En bagatell får meg til å gå rett i kjelleren. Gråter. Nå føles det som hele dagen er ødelagt. Alt det fine jeg har opplevd i løpet av dagen forsvinner. Hvorfor må jeg alltid reagere slik? Kan jo ikke bli bra igjen når jeg ikke takler normale småting i livet. Hva kan jeg gjøre med det?

Skrevet

Jeg har hatt en fin dag i dag. Vært ute å gått tur og kost meg. Kommer glad hjem. Går innom her på forumet å leser svar til meg. En bagatell får meg til å gå rett i kjelleren. Gråter. Nå føles det som hele dagen er ødelagt. Alt det fine jeg har opplevd i løpet av dagen forsvinner. Hvorfor må jeg alltid reagere slik? Kan jo ikke bli bra igjen når jeg ikke takler normale småting i livet. Hva kan jeg gjøre med det?

Var det svaret du fikk av DOLemannen du ble lei deg for?

Gjest bølger
Skrevet

Var det svaret du fikk av DOLemannen du ble lei deg for?

Ja. En bagatell, men hva hjelper det når jeg reagerer slik.

Skrevet

Hva svarte jeg?

Skrevet

Jeg syns det var et kjipt svar. Ikke deg det er noe galt med:-) Jeg ville også blitt lei meg for det hvis jeg hadde prøvd å bidra positivt i forhold til noen.

Skrevet

Beklager at jeg svarte deg på den måten (fant ut hva det var nå). Jeg skrev slik fordi jeg tolket svaret ditt som "fiendtlig", altså at du mente at det bare var viljen min det stod på... om du skjønner.

Gjest bølger
Skrevet

Hva svarte jeg?

Dumt svar. Noe det kanskje også var når jeg leste det på nytt, men det var ikke slik ment.

Gjest bølger
Skrevet

Beklager at jeg svarte deg på den måten (fant ut hva det var nå). Jeg skrev slik fordi jeg tolket svaret ditt som "fiendtlig", altså at du mente at det bare var viljen min det stod på... om du skjønner.

Jeg hadde bare tro på deg. Det var det jeg mente.

Skrevet

Dumt svar. Noe det kanskje også var når jeg leste det på nytt, men det var ikke slik ment.

Det var ikke noe galt med svaret ditt, bølger:-)

Jeg synes du skal fortsette å svare her, men bestem deg i såfall for å ta på deg "vernedress og briller" sånn at du ikke lar deg såre av andres respons.

Skrevet

Jeg hadde bare tro på deg. Det var det jeg mente.

Ok, takk for det, og beklager at jeg misforstod.

Gjest bølger
Skrevet

Det hender at jeg blir litt lei meg når jeg mener selv at jeg har skrevet et "stålende" svar til en person, gitt alle gode råd jeg kan tenke meg, ting som virkelig har hjulpet meg. Så får jeg ingen respons og da kan jeg tenke: "har jeg skrevet noe galt her?"

Men det går fort over. Tenker at dette er et forum og at jeg trenger ikke bry meg så veldig med svar jeg får, svar jeg gir osv. Hovedsaken er jo at jeg lærer veldig mye her inne. Nesten som å ta en utdannelse i psykiatri..DOL-skolen, hehe.

Jeg har også lært mye her på forumet. Problemet er bare at jeg blir så lett såret og at det ikke alltid går så fort over. Det er kanskje ikke så merkelig at jeg sliter, så lenge jeg reagerer slik jeg gjør.

Skrevet

Jeg forbinder i alle fall "bølger" med et nick som skriver bra og sakelig:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...