DOLemannen Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Hva kommer det som regel av, at man føler seg misfornøyd med seg selv? At man ikke gjør sitt eget beste? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Skrevet 9. desember 2010 Depresjoner, o.l. Kanskje jeg fortsatt er deprimert? Står fortsatt på antidepp... 0 Siter
frosken Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Grunnen kan jo være at man har god grunn til å være misfornøyd med seg selv, og mindre grunn til å være fornøyd. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Skrevet 9. desember 2010 Grunnen kan jo være at man har god grunn til å være misfornøyd med seg selv, og mindre grunn til å være fornøyd. Var det jeg mente! 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Kanskje jeg fortsatt er deprimert? Står fortsatt på antidepp... Du - det beste du kan gjøre er å komme deg i arbeid på et eller annet vis, om det så bare er en halv time hver dag. Alle trenger noe å gå til, og studier virker ikke som å være det beste akkurat nå. Å kjenne på at en bidrar med noe i fellesskapet er helt klart en god ting. 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Jeg vet ihvertfall at det er viktig å gi til seg selv, ta vare på seg selv. Da jeg kjøpte noen nye klær, var hos frisøren, og slang på meg sminke..wow, det gjorde underverker. Følte meg litt ny, og ganske fornøyd med meg selv. Likte det jeg såg i speilet, fikk lyst å ta vare på meg selv. Så jeg gikk turer og spiste sunnere, fordi jeg tenkte jeg fortjener en sunn kropp. Men så kom dårligere tider Men de gode kommer igjen, og jeg skal nyte hvert sekund 0 Siter
FGT Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Svaret ligger vel delvis i spørsmålet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.