Gå til innhold

Misfornøyd med seg selv; hva det kommer av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kommer det som regel av, at man føler seg misfornøyd med seg selv?

At man ikke gjør sitt eget beste?

Skrevet

Depresjoner, o.l.

Kanskje jeg fortsatt er deprimert? Står fortsatt på antidepp...

Skrevet

Grunnen kan jo være at man har god grunn til å være misfornøyd med seg selv, og mindre grunn til å være fornøyd.

Skrevet

Grunnen kan jo være at man har god grunn til å være misfornøyd med seg selv, og mindre grunn til å være fornøyd.

Var det jeg mente!

Gjest Svarttrost
Skrevet

Kanskje jeg fortsatt er deprimert? Står fortsatt på antidepp...

Du - det beste du kan gjøre er å komme deg i arbeid på et eller annet vis, om det så bare er en halv time hver dag. Alle trenger noe å gå til, og studier virker ikke som å være det beste akkurat nå.

Å kjenne på at en bidrar med noe i fellesskapet er helt klart en god ting.

Skrevet

Jeg vet ihvertfall at det er viktig å gi til seg selv, ta vare på seg selv. Da jeg kjøpte noen nye klær, var hos frisøren, og slang på meg sminke..wow, det gjorde underverker. Følte meg litt ny, og ganske fornøyd med meg selv. Likte det jeg såg i speilet, fikk lyst å ta vare på meg selv.

Så jeg gikk turer og spiste sunnere, fordi jeg tenkte jeg fortjener en sunn kropp. Men så kom dårligere tider :(

Men de gode kommer igjen, og jeg skal nyte hvert sekund ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...