Gjest bipoklara Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 jeg har fått beskjed om å gjøre det, men lurer på om det har stor betydning om jeg tar alt på kvelden.Jeg har en tendens til å glemme det om morningen. Jeg står heller ikke alltid opp til samme tid. Bør jeg også ta lamictalen på samme tidspunkt hver dag? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Det er noen holdepunkter for at dte er gunstig å dele døgndosen i to i opptrappingsfasen. Når en er over denne fasen og oppe i fast dose, kan en ta hele døgndosen en gang i døgnet. 0 Siter
Gjest bipoklara Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Det er noen holdepunkter for at dte er gunstig å dele døgndosen i to i opptrappingsfasen. Når en er over denne fasen og oppe i fast dose, kan en ta hele døgndosen en gang i døgnet. Hvor lenge varer opptrappingsfasen? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Hvor lenge varer opptrappingsfasen? Opptrappingsfasen varer helt til du har nådd måldosen. Denne er ofte 200-400 mg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.