Gå til innhold

Problemer med hodet

Anbefalte innlegg

Skrevet

NHD kan du forklare meg hvorfor det er sånn at etter alvorlig stress, traumer, depresjon, hypersensitivisering og noe panikkangst greier.....kognitiv svikting, manglende evne til å huske, manglende evne til å konsentrere seg, manglende evne til å være fysisk aktiv.. knapt nok kunne lese en setning i en bok... så er det sånn at jeg har kommet meg på beina igjen.

Trener nesten hver dag. Lite krav til meg stilles egentlig.

Men selv nå så er det slik at hver minste følelsesmessige belastning, altså ting som krever meg, krever at jeg må "gi litt ekstra" selv om det er det jeg vil så stopper det helt opp i hodet mitt og jeg føler et akutt behov for skjerming.

For å stoppe den belastningen hoppet jeg til sengs før, det var det eneste som hjalp. Time out. Totalt fred. Så kunne jeg liksom begynne å tenke klart etterpå. Er samme som gjelder fremdeles men nå trenger jeg ikke å sove. Hva er det der for noe som skjer? Trenger jeg antipsykotika, antidepressiva ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...