Sukk Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 NHD kan du forklare meg hvorfor det er sånn at etter alvorlig stress, traumer, depresjon, hypersensitivisering og noe panikkangst greier.....kognitiv svikting, manglende evne til å huske, manglende evne til å konsentrere seg, manglende evne til å være fysisk aktiv.. knapt nok kunne lese en setning i en bok... så er det sånn at jeg har kommet meg på beina igjen. Trener nesten hver dag. Lite krav til meg stilles egentlig. Men selv nå så er det slik at hver minste følelsesmessige belastning, altså ting som krever meg, krever at jeg må "gi litt ekstra" selv om det er det jeg vil så stopper det helt opp i hodet mitt og jeg føler et akutt behov for skjerming. For å stoppe den belastningen hoppet jeg til sengs før, det var det eneste som hjalp. Time out. Totalt fred. Så kunne jeg liksom begynne å tenke klart etterpå. Er samme som gjelder fremdeles men nå trenger jeg ikke å sove. Hva er det der for noe som skjer? Trenger jeg antipsykotika, antidepressiva ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.