Gå til innhold

Angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bekymringsangt er ikke noe godt. Angst for det meste....bl.a. om det feiler en noe.

Kronisk muskelsmertesyndrom og generell angstnevrose er diagnosen.

Dårlig periode lenge nå, spenninger i kroppen, utmatta og helt energisløs. Vondt i hele kroppen, ikke spesielt veldig vondt på et bestemt sted. Kan man etter en serie blodprøver som er bra slå seg til ro med at dette er psykisk?

Prøver homeopatbehandling nå, akupunktur og fotsoneterapi, noen som har hatt effekt av dette?

Vil helst unngå piller, Cipralex tidligere i høst hadde for mange bivirkninger så sluttet. Har Sobril og Imovane, men prøver helst å unngå disse. Må vel kanskje prøve noe annet for å få en bedre hverdag......

Takker for tips.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Prøv fysisk aktivitet. Det har effekt og er gratis. Det har ikke det andre du vil prøve.

Skrevet

Prøv fysisk aktivitet. Det har effekt og er gratis. Det har ikke det andre du vil prøve.

Tusen takk for svar NHD.

Er nok det å komme ordentlig i gang.... Jeg har i hvertfall ETT nyttårsforsett:-)

Skrevet

''Prøver homeopatbehandling nå, akupunktur og fotsoneterapi, noen som har hatt effekt av dette?''

Jeg har hatt kjempegod effekt av akupunktur! Det var ikke mot angst, men diverse fysiske plager.

Det er nok en grunn til at en av verdens eldste behandlingsformer har overlevd og ikke minst spredd seg til de fleste land... Men pass på å velge en autorisert akupunktør, det er mange som driver nærmest på hobbybasis.

Skrevet

''Prøver homeopatbehandling nå, akupunktur og fotsoneterapi, noen som har hatt effekt av dette?''

Jeg har hatt kjempegod effekt av akupunktur! Det var ikke mot angst, men diverse fysiske plager.

Det er nok en grunn til at en av verdens eldste behandlingsformer har overlevd og ikke minst spredd seg til de fleste land... Men pass på å velge en autorisert akupunktør, det er mange som driver nærmest på hobbybasis.

Takk for svar.

Hyggelig å høre at du har hatt god effekt. Joda, homeopaten min er autorisert og har holdt på i 10 år nå etter ferdig utdannelse.

Har hatt 4 timer til nå, skal gå en gang pr. uke fram til jul ihvertfall. Sist jeg var der var jeg heldig og fikk låne med meg en lyslampe hjem så nå sitter jeg i lyset hver morgen, håper det også kan bidra til å bedre formen. Man får prøve det man kan... for å få det bedre. Hadde også time hos fastlegen min i dag og hadde en god samtale så i dag er faktisk dagen ganske god og det må jeg nyte og sette pris på.

Gått lang tur har jeg også, NHD:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...