Gå til innhold

`"å bli sett..."


meteora

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvorfor jeg synes det er så vanskelig å ta i mot omsorg og omtanke fra andre. Er klar over at jeg ikke så lett er åpen om mine følelser og problemer til de rundt meg, og at jeg helst vil være mest mulig usynlig for andre mennesker, men er det vanlig å ikke takle omsorg og omtanke fra andre?

Jeg reagerer med å bli lei meg fordi noen bryr seg om meg eller ser at jeg ikke har det helt bra en dag, ønsker bare å ikke være til bry for noen og føler at jeg har misslykkes i å "gjemme meg bort" når noen oppdager at jeg ikke har det helt ok...

Dette fører til at jeg lukker meg inne i meg selv og isolerer meg fra andre i større grad enn om jeg bare blir oversett / ikke lagt merke til. Er det normalt å reagere slik på "å bli sett..."?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...