Gå til innhold

FU:Hva spiser dere julaften?

Gjest Tul29

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

13

• mariaflyfly

6

• morsan

5

• Axcia

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Sognajento

Pinnekjøtt her :) Ikke røkte, men vanlig tørket. Med poteter, rødkål, kålrabistappe, ertestuing, og pølser. Schnaps i form av aquavit, og øl til de voksne (neida, ingen fyll, selvsagt) - bortsett fra meg da - jeg drikker brus sammen med ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickitita

Ingenting som Grandiosa på julaften. Pga den spesielle dagen kan man jo strø litt røkelse oppå den boblende osten.

Du kan jo ha litt ribbefett oppå grandiosaen, da blir det litt mere jul liksom. Syltelabber smaker også fortreffelig sammen med grandiosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke ennå. Regner med at jeg lager både ribbe og kalkun. Selv om jeg helst vil ha koldtbord.

Hvordan i alle dager skal du få stekt begge deler samtidig? Har du to komfyrer? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hønse-Magda

Hvordan i alle dager skal du få stekt begge deler samtidig? Har du to komfyrer? :(

Man kan steke ribben på forhånd og servere kald ribbe og varm kun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pinnekjøtt her :) Ikke røkte, men vanlig tørket. Med poteter, rødkål, kålrabistappe, ertestuing, og pølser. Schnaps i form av aquavit, og øl til de voksne (neida, ingen fyll, selvsagt) - bortsett fra meg da - jeg drikker brus sammen med ungene.

Jeg så nettopp Helstrøm lage pinnekjøtt på tv. Fikk vannvittig lyst på pinnekjøtt!

Lurer på om det er vanskelig å lage. Og om det blir mye jobb hvis det bare er til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nettopp Helstrøm lage pinnekjøtt på tv. Fikk vannvittig lyst på pinnekjøtt!

Lurer på om det er vanskelig å lage. Og om det blir mye jobb hvis det bare er til meg.

Men pinnekjøtt er jo mat for julaften, ikke for 10.desember! Sa ikke Hellstrøm det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men pinnekjøtt er jo mat for julaften, ikke for 10.desember! Sa ikke Hellstrøm det?

Men de satt jo og spiste det etterpå. Og det er ikke jul.

Jeg må ha kjøtt! Pinnekjøtt. Jeg må lage meg pinnekjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...