Gjest griselabben Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Sitter og gnager på min årlige griselabb mens resten av familien sitter og huffer seg over hvor fælt dette ser ut :-). Dette har visst blitt en juletradisjon. Er det bare jeg som liker sånne labber da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg liker det, pleide å få av naboen da jeg vokste opp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg liker også syltelabber:-) Men det er ikke mitt førstevalg som julemat. Oksetunge, derimot....nam:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg olrker ikke spise syltelabber, men grisehode er godt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.