Colette Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Vidunderlig:-) http://www.youtube.com/watch?v=TZ860P4iTaM 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Aldeles herlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Aldeles herlig Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av denne videoen..men jeg blir i hvert fall rørt av og se på den:-) Nora har spilt piano i 3 år, men bare når hun er i det rette humøret:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 For en fin pusekatt og så flink. Ordentlig moro å se på ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Å, så skjønn! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winda Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg har hele tiden hevdet at katter kan være musikalske . Katten min elsker gitarmusikk. Denne var skikkelig morsom da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg har hele tiden hevdet at katter kan være musikalske . Katten min elsker gitarmusikk. Denne var skikkelig morsom da :-) :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest already a fan! Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Her har du oppfølgeren: (enda søtere!) Det er faktisk mulig å få kjøpt Nora postere, krus og t-skjorter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.