Gjest arbeidstaker Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hvor mye har ledelsen på jobben din å si for trivselen din? Jeg jobber et sted der det sitter altfor mange "kokker" og de "søler" så til de grader. Dette kommer mer og mer fram nå, da jeg uventet har havnet i en situasjon som lederen(e) må ta stilling til. Ingen klarer å ta noen avgjørelse, selv de på et høyt nivå i bedriften vegrer seg for å gjøre noe. Nå har det gått flere uker uten at jeg vet noe om hva fremtiden min bringer. Jeg blir gal av dette! Pga denne situasjonen har jeg også fått kjennskap til tidligere hendelser, der jeg mener ledelsen har handlet forferdelig dårlig, langt under hva man kan forvente. I utgangspunktet trives jeg godt med den jobben jeg gjør, men jeg har for alvor vurdert å søke meg bort, da jeg ser hvor tafatte lederene mine er når noe uventet skjer. Hva hadde dere gjort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.