EnolaGay Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/sorlandet/1.7420814 Betyr det at hun fikk et infarkt, ble bevisstløs og døde fordi ingen var der og kunne hjelpe med å holde luftveien åpne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Når de skriver det sånn tolker jeg det som at hjertestansen kom sekundært, altså på grunn av stengte luftveier. Syns dette høres ut som kvelning av noe slag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Facts Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Som ved drukning får man også et infrakt når man blir kvalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 I mine ører: noen har blokkert hennes luftveier = drap. Mulig jeg tolker dette feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Når de skriver det sånn tolker jeg det som at hjertestansen kom sekundært, altså på grunn av stengte luftveier. Syns dette høres ut som kvelning av noe slag. Det tror jeg også. Jeg skjønner godt at politiet synes det er et mistenkelig dødsfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.