Gå til innhold

Blandet bipoooolar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kan egentlig en sånn episode vare? Jeg har hatt dager hvor jeg har vært på topp og dager hvor jeg ønsker å henge meg.

Nå går disse periodene raskere. Jeg er oppe og føler meg helt lykkelig og på topp, og ramler ned og blir så deppa som bare det. Føler meg akkurat nå ensom og ingen liker meg eller vil ha noe med meg å gjøre. Angrer på alt jeg har sagt og gjort de siste ukene og tror at det er noe galt med meg.

Det er slitsomt å være sånn, dessuten kommer jeg til å miste alle vennene mine snart fordi jeg lover ting når jeg er oppe og avlyser ting når jeg er nede.

Jeg tåler dårlig medisiner også, lurer egentlig på om det er medisinen som gjør meg så ustabil. Bruker orfiril og litium og trilafon. I tillegg drikker jeg kaffe. Hva eller hvem er synderen?

Jeg har også en marerittfølelse hele tiden, drømmer om gjenferd og svarte mennesker som kommer etter meg. Dette er der også i våken tilstand. Jeg har blitt veldig mørkeredd og tror i mine nedeperioder at menneskene er imot meg, blir nesten sånn grotesk, lukter råttent. Fy...

Skrevet

Uff, uff, kan noen slette dette dumme innlegget for meg?

Skrevet

Uff, uff, kan noen slette dette dumme innlegget for meg?

Syns ikke det var dumt jeg, du bare skriver om hvordan du har det. Det er ikke dumt det :)

Kan relatere meg til det. Ikke lett å vite hva en skal gjøre alltid, er jo derfor en stiller spørsmål her.

Skrevet

Syns ikke det var dumt jeg, du bare skriver om hvordan du har det. Det er ikke dumt det :)

Kan relatere meg til det. Ikke lett å vite hva en skal gjøre alltid, er jo derfor en stiller spørsmål her.

Bra det da .-). jeg tror at alle er imot meg og leser alle mine tanker.

Skrevet

Bra det da .-). jeg tror at alle er imot meg og leser alle mine tanker.

Du tror det, men det stemmer ikke...

Prøv å slapp av, og ha en fin søndag ;-)

Skrevet

Du tror det, men det stemmer ikke...

Prøv å slapp av, og ha en fin søndag ;-)

Joda, søndagen er fin den sikkert. Det er bare jeg som har det jævlig vondt. Men jeg skal holde ut, dette har jeg eviglang erfaring i. Den fysiske formen er heldigvis ganske bra, så noe positivt er det jo ved meg også :).

Skrevet

Joda, søndagen er fin den sikkert. Det er bare jeg som har det jævlig vondt. Men jeg skal holde ut, dette har jeg eviglang erfaring i. Den fysiske formen er heldigvis ganske bra, så noe positivt er det jo ved meg også :).

Bra du ser positive sider :-)

Ja, det er evilangt...

Må bli bedre en gang ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...