Gjest surikatt Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 I visen synger de. Drømmer kommer og går. Vanskeliglige dager kommer og går. Vi står på. Det er få som forstår den utrettelige kampen vi utøver. Vi sover med nådeløse drømmer. De pisker oss igjen hverdagen. Alle gode forsetter om å holde hode høyt blir slått ned. Du må bare ikke tro at du er noe som helst eller at noen bryr seg om deg. Hva har jeg har bydd? Jeg kjemper time, hver dag! Har gode venne familie, venner, god jobb, kollega, medisiner, og en velig bra behandler. På tross av disse gode tiltak kjemper demonene meg i bakken. Er trett etter mange år. Er det noe over bakketoppen? Er trett, ønsker og en skulder og hvile på. 0 Siter
Gjest izibel Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Hei Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Jeg har gode venner, kjæreste, familie, og en ok jobb. Men likevel så er jeg så sliten og må dra meg gjennom dagene. Hva kan være lindringen i dette? Går på medisiner og i terapi, et supert hjelpeapparat rundt meg, men likevel er så utrolig sliten. Hva kan man gjøre selv? Jeg har gått mine turer osv osv...jeg tror faktisk jeg, som deg, er sliten etter maaange års slit...jeg vet at det antakeligvis ikke er noe støtte i dette til deg, men jeg håper du i hvertfall kan vite at du ikke er alene om å føle det sånn.. 0 Siter
Gjest surikatt Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Hei Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Jeg har gode venner, kjæreste, familie, og en ok jobb. Men likevel så er jeg så sliten og må dra meg gjennom dagene. Hva kan være lindringen i dette? Går på medisiner og i terapi, et supert hjelpeapparat rundt meg, men likevel er så utrolig sliten. Hva kan man gjøre selv? Jeg har gått mine turer osv osv...jeg tror faktisk jeg, som deg, er sliten etter maaange års slit...jeg vet at det antakeligvis ikke er noe støtte i dette til deg, men jeg håper du i hvertfall kan vite at du ikke er alene om å føle det sånn.. Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.