Gjest Framegtildeg Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Hei igjen! Følte at jeg ble bedre men fikk en nedtur igjen i går kveld. Jeg fikk beskjeder om å hoppe fra en høy bro for å ta livet av meg. Jeg klarte å komme meg igjennom dagen på et merkelig vis, noe jeg er glad for. Men nå er det på an igjen. Stemmene har bestemt at jeg ikke skal få urinere på grunn av at da vil det bli tatt opp på film og sendt over hele verden. Så nå har jeg gått så lenge uten å gå på toalettet at blæren holder på å sprenges. Prøver å gå på toalettet, men det kommer ingenting fordi jeg er så redd. Hva skal jeg gjøre? Tar i mot alle tips 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Du skal slutte å høre på stemmene. Det er du som bestemmer over deg selv. 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Enig med NHD, slutt å hør på stemmene..si høyt "Nå er det faen meg nok, det er jeg som styrer meg, og ingen andre skal fortelle meg hva jeg kan eller ikke kan gjøre". Bli sint og be dem å dra til H... Det er ditt liv, der er det du som skal styre! 0 Siter
beate1234 Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Bare lurer, hvis du later som du ikke hører stemmene begynner de å skrike da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.