Gå til innhold

Å grue seg til utskrivelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har nok gått ut på dato. Noen klarer å praktisere fornuftig i eldre dager, men dessverre tror jeg enkelte går ut på dato og henger igjen i helt gammeldagse oppfatninger om saker og ting. Kanskje hun ikke har fått med seg at manisk-depressiv har blitt noe annet og mer nyansert oppdelt etter hvert :P... Det kan jo nesten virke sånn.

Det serumspeilet du viser til på Lamictal er alt for lavt! Det må imellom 15 og 30. Selv ligger jeg gjerne rundt 23-4)

Men du skulle bytte behandler forsto jeg det som. Da håper jeg at du kommer til en som kan å behandle bp2 - noe han også med riktighet sier at de fleste kan. Jeg har ikke møtt psykiatere som ikke har kunnet det siden jeg fikk diagnosen i alle fall.

Det er helt greit å jobbe med hvordan man tenker når man blir depressiv og slikt, men da handler det om sykdomstakling/utvikling av innsikt - ikke om å lære å takle noe som "bare" er livets oppturer og nedturer. Bipolar lidelse er ikke normale opp og nedturer av den allmennmenneskelige sorten.

Kommer ingen vei med denne behandleren. Hun er en svært autoritær person.Er heller ikke sterk nok til å fremme min egen sak akkurat nå som jeg er så langt nede.Hun ser ikke at dette er en depresjon, men sier det er livet på livets premisser.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...