frosken Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 om at jeg prokrastinerer viktigere prosjekter, når jeg sitter og diskuterer trafikkregler (og da særlig detaljer rundt bruk av blinklys i rundkjøringer) en søndags ettermiddag. Dol burde være stengt når jeg har mye å gjøre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Du er ikke alene :-DDD 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 http://blog.gilly.ws/wp-content/uploads/2010/09/Procrastinators-unite....jpeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 http://blog.gilly.ws/wp-content/uploads/2010/09/Procrastinators-unite....jpeg Whow! Den likte jeg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Du er ikke alene :-DDD Jeg vurderer tidsbryter på internett-tilkoblingen min...*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det blir ingen klistremerker på deg nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det blir ingen klistremerker på deg nå. *Knis* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 *Knis* ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Det blir ingen klistremerker på deg nå. Da synes jeg ikke flyfly skal få noen heller :-( Men jeg tror jeg kanskje skal gjøre noe annet nå. Tror det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 ''(og da særlig detaljer rundt bruk av blinklys i rundkjøringer)'' Oi, den tråden har jeg ikke fått med meg ennå, da jeg startet med å sjekke svar til meg. Men er det noe som virkelig kan irritere en gråstein, må det være folks manglende bruk av blinklys i rundkjøringer! :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Da synes jeg ikke flyfly skal få noen heller :-( Men jeg tror jeg kanskje skal gjøre noe annet nå. Tror det. Hehe, det er ikke lett å være like standhaftig bestandig, det skal litt til å rive seg løs fra dol når man burde gjøre noe man ikke har lyst til ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg vurderer tidsbryter på internett-tilkoblingen min...*s* Det burde vi hatt ja! Nå har jeg (siden jeg var inne for omtrent ti minutter siden), brettet tøy, satt på en tørketrommel, tatt opp kjøtt fra frysen, sjekket til sykejenta mi (som har sovnet på sofaen) og hun andre - og nå lager jeg egentlig middag.... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Da synes jeg ikke flyfly skal få noen heller :-( Men jeg tror jeg kanskje skal gjøre noe annet nå. Tror det. Men det er jo du som sier at jeg har så god tid om dagen! Ikke jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det burde vi hatt ja! Nå har jeg (siden jeg var inne for omtrent ti minutter siden), brettet tøy, satt på en tørketrommel, tatt opp kjøtt fra frysen, sjekket til sykejenta mi (som har sovnet på sofaen) og hun andre - og nå lager jeg egentlig middag.... ;-) Jeg lager også middag nå, og så har jeg ryddet kjøkkenet og så ser jeg på sporten på tv. Utrolig hva vi klarer på en gang så lenge vi sitter på dol ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg vurderer tidsbryter på internett-tilkoblingen min...*s* ''Jeg vurderer tidsbryter på internett-tilkoblingen min...*s*'' Støttes! Jeg holdt bokstavelig talt på å hyperventilere da den nye routeren min (til den nette sum av kr 900, hmpf) døde i dag tidlig. Regningsbunken lå pent stabla, og da tenåringen omsider sto opp var krisa komplett.... Heldigvis klarte tenåringen å blåse liv i den gamle d-linken, så regninger er betalt og tenåring er behørig plassert foran Warhammer-spill med mikrofon - urk :-/ Men vi fikk bakt pepperkaker i mellomtida - aldri så galt osv :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 http://blog.gilly.ws/wp-content/uploads/2010/09/Procrastinators-unite....jpeg Haha, ja det gjør vi dere! Eller i overmorgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 http://blog.gilly.ws/wp-content/uploads/2010/09/Procrastinators-unite....jpeg Jeg er med! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg er med! Du kan få være nestleder. Ledervervet er dessverre opptatt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Du kan få være nestleder. Ledervervet er dessverre opptatt... Nestleder er så kjedelig. Kan jeg få være utenriksministeren? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Nestleder er så kjedelig. Kan jeg få være utenriksministeren? But of course! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.