DOLemannen Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Skrevet 12. desember 2010 ''Hvorfor er jeg den eneste sjuklingen i verden som det skal stilles ekstraordinære krav til?'' Hvem stiller krav, og hvilke krav? ''Kan det ikke heller stilles mindre krav?'' Det er jo opp til deg, men foreløpig er det jo DU som starter tråder på DOL. Jeg føler at jeg må gjøre noe ut av livet mitt, og det vil jeg, men akkurat nå vet jeg ikke hva jeg skal ta meg til... Skal studere etter nyttår. Men hva skal jeg gjøre akkurat nå? 0 Siter
Sør Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Jeg føler at jeg må gjøre noe ut av livet mitt, og det vil jeg, men akkurat nå vet jeg ikke hva jeg skal ta meg til... Skal studere etter nyttår. Men hva skal jeg gjøre akkurat nå? Bestille bøkene du trenger til nyåret? Eller andre bøker du kan lese for å forbrede studiene? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Skrevet 12. desember 2010 Bestille bøkene du trenger til nyåret? Eller andre bøker du kan lese for å forbrede studiene? Ja. Jeg kan det. Skal det og. Men skal si jeg har langt igjen til å kunne være fulltidsstudent... 0 Siter
DOLemannen Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Skrevet 12. desember 2010 Ja. Jeg kan det. Skal det og. Men skal si jeg har langt igjen til å kunne være fulltidsstudent... Men det er jeg veeeldig misfornøyd med og... skulle gjerne meldt meg på som fulltidsstudent jeg... men fornuften holder meg tilbake. Livet er surt. 0 Siter
Angustia Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Men det er jeg veeeldig misfornøyd med og... skulle gjerne meldt meg på som fulltidsstudent jeg... men fornuften holder meg tilbake. Livet er surt. ''Men det er jeg veeeldig misfornøyd med og... skulle gjerne meldt meg på som fulltidsstudent jeg... men fornuften holder meg tilbake. Livet er surt.'' OK, nå følte jeg behov for å være litt brutal: Prøv å tenke på hvor usannsynlig priviligert du er som tilfeldigvis vokser opp i Norge, og ikke minst har muligheten til å studere. Flytt fokus, og lykke til :-) 0 Siter
Sør Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Ja. Jeg kan det. Skal det og. Men skal si jeg har langt igjen til å kunne være fulltidsstudent... ''Men skal si jeg har langt igjen til å kunne være fulltidsstudent...'' Du har langt mellom deg og: sult kolera sove på gaten osv osv osv osv Valget er ditt om du vil fokusere på det positive eller negative. 0 Siter
Gjest profile Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Kanskje det at du ikke har noe mål som virker oppnåelig. Jeg ihvertfall synes det er veldig tungt å bare gjøre ting for å gjøre dem, må ha noe formål med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.