Gå til innhold

Må... gjøre... noe... konstruktivt...

DOLemannen

Anbefalte innlegg

Prøver å gjøre noe i forbindelse med studiene, men... er det ikke litt lettere når man får oppgaver og sånn?

Syns det er så vanskelig å bare sette seg ned og lese uten mål og mening...

Gleder meg SINNSYKT til studiene begynner igjen. =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mål og mening

''Syns det er så vanskelig å bare sette seg ned og lese uten mål og mening...''

Du skal vel ike lese uten mål og mening? Du skal både ha som mål både å lære deg hva som står i pensum, og du skal ha som mål å forstå det som står og se sammenhenger. Så bør du også ha som mål å lære deg hvordan du kan bruke pensum.

Trenger du mer spesifikke mål enn det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Syns det er så vanskelig å bare sette seg ned og lese uten mål og mening...''

Du skal vel ike lese uten mål og mening? Du skal både ha som mål både å lære deg hva som står i pensum, og du skal ha som mål å forstå det som står og se sammenhenger. Så bør du også ha som mål å lære deg hvordan du kan bruke pensum.

Trenger du mer spesifikke mål enn det?

Pensum? Leste om noe helt annet jeg, som jeg tenkte kunne være smart å lese om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mål og mening

Pensum? Leste om noe helt annet jeg, som jeg tenkte kunne være smart å lese om...

Hvis det var smart å lese om, så var det vel ikke uten mål og mening det heller. Da gjelder jo akkurat det samme der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...