Gå til innhold

Frustrert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sinnsykt frustrert over meg og situasjonen min...!!!

Nå har jeg fått økt dose antipsyk, og har egentlig aldri vært friskere på årevis... (folk snakker ikke særlig om meg lenger, i lalle fall ikke akkurat nå for tiden)

Men jeg føler at jeg overveldes av følelser innvendig, som ikke kommer ut.

Jeg føler meg så utrolig mislykket.

Eneste veien jeg ser ut av dette er å hoppe på et fulltidsstudie, men jeg tror ikke jeg får lov til det av psykiateren eller NAV...

Skrevet

Jeg får selvmordstanker av dette.

Skal det aldri bli bra?

Skrevet

Jeg får selvmordstanker av dette.

Skal det aldri bli bra?

''Skal det aldri bli bra?''

Du er ikke den eneste som lurer på det, vi er mange. Og du bør gjøre det beste ut av det :)

Skrevet

''Skal det aldri bli bra?''

Du er ikke den eneste som lurer på det, vi er mange. Og du bør gjøre det beste ut av det :)

:(((

Ich bin utolmodig.

Skrevet

:(((

Ich bin utolmodig.

Ja, hvem er ikke det?

Men siden ingen kan trylle, må vi nok fint finne oss i det.

Skrevet

Ja, hvem er ikke det?

Men siden ingen kan trylle, må vi nok fint finne oss i det.

Hvordan skal jeg klare å finne meg i å ende opp som en sånn jeg er?

Skrevet

Jeg er et DÅRLIG MENNESKE som ikke klarer å ta meg mer sammen....

...

Nå tenker jeg stort sett ikke engang at folk snakker om meg.

...

Jeg burde ta livet av meg.

Skrevet

Hvordan skal jeg klare å finne meg i å ende opp som en sånn jeg er?

Hvordan og hvorfor skal jeg finne meg i å være som jeg er?

Samme grunn som deg: Vi har ikke noe valg!

Skrevet

...

...

Du bør holde opp med å poste denne typen innlegg på dol. Det er en form for selvdestrukt atferd, og i tillegg grenser det mot misbruk av dol. Trådene utvikler seg stort sett helt likt, og du har fått uendelig mange råd og kommentarer. Ingenting blir bedre av denne formen for diskusjoner.

Skrevet

...

...

Uff...

Skrevet

Du bør holde opp med å poste denne typen innlegg på dol. Det er en form for selvdestrukt atferd, og i tillegg grenser det mot misbruk av dol. Trådene utvikler seg stort sett helt likt, og du har fått uendelig mange råd og kommentarer. Ingenting blir bedre av denne formen for diskusjoner.

Men hva skal jeg gjøre, da?

Skal jeg bare gi opp og sette meg i en stol?

Skrevet

''Men hva skal jeg gjøre, da?

''

Den diskusjonen er bedre egnet å ta sammen med nav og psykiateren din enn på dol.

Skrevet

''

Den diskusjonen er bedre egnet å ta sammen med nav og psykiateren din enn på dol.

Ja. Får gjøre det. Tror de er temmelig pessimistiske sånn sett alle sammen. Så da får jeg også være det.

Skrevet

Ja. Får gjøre det. Tror de er temmelig pessimistiske sånn sett alle sammen. Så da får jeg også være det.

Du kan evt. vise at du får til å studere gjennom å gjennomføre det. Hvis det skal være realistisk at du klarer å studere etter jul, så bør det være gjennomførbart for deg å klare å lese litt pensum nå også.

Skrevet

Syns du har fått mye oppbacking her inne jeg, men det virker ikke som du tar det til deg. Når du skriver slik du gjør nå,kan hver og en bli deprimert om motløs :(

Skrevet

Syns du har fått mye oppbacking her inne jeg, men det virker ikke som du tar det til deg. Når du skriver slik du gjør nå,kan hver og en bli deprimert om motløs :(

Huff, beklaer det. ikke meningen å gjøre andre motløse.

Skrevet

Huff, beklaer det. ikke meningen å gjøre andre motløse.

Ok..bare ble det. Prøver å være stolt av det jeg klarer, og vil at andre skal være stolt av det de klarer. Best å logge av...

Skrevet

Skal jeg bare gi opp og sette meg i en stol?''

Jeg har et forslag til deg. Sett deg ned og les noen av de andre trådene her på DOL. Se om det er noen mennesker du kan gi et godt råd, eller om det er en sak du kan være med å diskutere. Rett søkelyset mot noe utenfor din egen lille sfære.

Sånn som det er nå - så bruker du DOL bare til å starte identiske tråder. Ikke særlig konstruktivt!

Skrevet

Hva med nettstudie? Da kan du jobbe etter form og farge... trenger ikke si fra til NAV en gang. Sjekk nettstudiet.no :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...