Gjest Skaljegtasjansen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei, er det noen som har erfaringer å dele angående bruk av Cipralex. Har søkt litt på nett, og ser at det er veldig mange med negative historier å komme med og få positive. Jeg er spesielt redd for bivirking som vektøkning. Er dette relatert til at man får økt apetitt, eller er det slik at medisinen kan påvirke stoffskiftet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg anbefaler deg å følge legens råd. Andres erfaring har ingen overføringsverdi til deg. Dessuten er det også i denne saken stor sett de misfornøyde som skriver sin historie. De fornøyde er opptatt med å leve livet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VurderDetSelv Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Som psykologen min sa, 8 av 10 opplever ingen effekt. Personlig hadde jeg ingen effekt ut av de bortsett fra at de gjorde meg helt flat i følelselivet slik at jeg mistet interessen for musikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uekte nick Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Som psykologen min sa, 8 av 10 opplever ingen effekt. Personlig hadde jeg ingen effekt ut av de bortsett fra at de gjorde meg helt flat i følelselivet slik at jeg mistet interessen for musikk. ''Som psykologen min sa, 8 av 10 opplever ingen effekt. '' Og det kan dokumenteres? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VurderDetSelv Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 ''Som psykologen min sa, 8 av 10 opplever ingen effekt. '' Og det kan dokumenteres? http://www.science20.com/natural_medicine_101_jeffrey_dach_md/ssri_antidepressants_no_better_placebo_says_jama 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimern Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Noen erfaringer.. Fungerte bra på min depresjon i 2005. Hadde da også mye angst som cipralexen fungerte bra mot! Når det gjelder bivirkninger var det svært få og kun i oppstarten. Jeg hadde noe forsinket utløsning - men dette var bare positivt for meg og kona klagde ikke:) At noen klager på at de blir flate i følelsene skjønner jeg ikke da det er nettopp dette antidepressivet skal gjøre!! Om du er alvorlig deprimert eller sliter med angst er det vel ingen som klager på at man i perioder blir noe avflatet?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.