DOLemannen Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Jeg skal gi opp studene mine. Gi opp, fordi det ikke nytter. Har forsøkt i årevis, uten å komme videre. NAV er pessimitster, psykiateren er enda mer pessimistisk. Jeg syns det hadde vært godt å gi opp. Så slipper jeg å mislykkes enda mer. Kan heller drive med ting på hobbybasis. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Skrevet 12. desember 2010 Ja vel. Ble du skuffet? 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Gratulerer, du har tatt et valg. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Skrevet 12. desember 2010 Gratulerer, du har tatt et valg. Takk. 0 Siter
Gjest ut på tur aldri sur :) Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Jeg måtte gi opp jobben min som jeg trivdes veldig godt med og nå er jeg ufør. Det har vist seg at det for meg var hele forskjellen når det gjelder livskvalitet. I dag fungerer jeg bedre enn jeg noengang har gjort. Presset for å greie å prestere når forutsetningene ikke er tilstede er borte og jeg har skapt meg et liv som gir optimal funksjon. Nå har du tatt en bestemmelse men husk at du må skape deg et liv du kan trives med. lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.