onsearch Skrevet 25. september 2001 Skrevet 25. september 2001 Hei, For en tid tilbake oppdaget jeg en "kul" i hodebunn. Jeg trodde det rett og slett var en kvise, men etterhvert forsvant håret i en diameter på ca 2cm. Med jevne mellomrom "tømte" kulen seg, ut kom en blank, litt seig veske + litt blod. Dette har avtatt i det siste, men håret er ikke kommet tilbake. Forøvrig har jeg i det siste vært ekstremt plaget av kviser i bakhodet. Har aldri vært det før, og det er kun det problemet er. Hva i all verden kan denne kulen være?? Og hvorfor alle disse kvisene?? 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 26. september 2001 Skrevet 26. september 2001 Kulen kan være en litt stor kvise. Årsaken til at du er plaget av kviser, kan jeg dessverre ikke vurdere uten å undersøke deg og jeg foreslår derfor at du kontakter legen din. 0 Siter
Kvinna Skrevet 26. september 2001 Skrevet 26. september 2001 Har du byttet pute, putetrekk, madrass, shampo, såpe, hårprodukter eller vaskepulver/skyllemiddel i det siste? Kanskje det er en allergisk rekasjon? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.